woensdag 21 december 2005

2 hele rare dagen in me leven! van wachtlijst naar GEEN wachtlijst!!!!!!

Dit word een lang verhaal denk ik.... en heel moeilijk om te vertellen. Maar ik ga t proberen. Gister moest ik in Maastricht op controle. Omdat ik dus nog aan de kuur zit, en ik longfunctie moest blazen en tobra spiegels prikken. Nou ik dat dus doen en ook ff bij me dokter praten.. En die zegt dus... Lisa wat ben jij slecht joh. Nou wij daarover praten dat het eigenlijk al heel lang zo gaat. Met als eind van t gesprek...., Hij gaat Utrecht bellen, omdat ik daar vandaag op controle moest, om te zegge dat die me nu op de lijst wil hebben en of we misschien nachtelijke kapbeademing gaan doen. ( die kapbeademing komt er dus binnenkort..egt kut maar ja) Nou k nog ff bij iemand anders langs, want k doe mee aan een of ander longfunctie onderzoek voor cfers. En ik kom daar van terug.... zegt het meisje aan de balie... Lisa ik moet van de dokter zeggen dat je op de lijst staat. Nou mensen... k BLIJ, huilen,,,, lachen. Eindelijk was t dan zover!!!!!!! Nou wij naar huis.. iedere 10 min zachtjes zeggen.. k sta op de lijst en dan lachen. Maar ja k moest nog ff me dokter bellen voor iets anders dus k vraag m nog... moet ik dan wel naar Utrecht nu... Ja zegt die, want je moet wel nog ff praten, over hoe dat allemaal nu verder gaat, maar verder zit het wel goed. Nou ik vanmorgen met me moeder zonder zenuwen voor t eerst naar Utrecht. ff de laatste dingen horen. Kom in dat kamertje.... cf verpleegkundige daar. Ff praten hoe t ging en toen bleek dus dat zei dr eig niks van wist. dus ik zeg nog, ja me arts heeft met deze dokter hier gepraat en die zei dat ik op de lijst mocht. Dus ze zegt.. ow dan zal dat wel zo zijn.. krijg je dalijk wat boekjes en dan gaan we je alles uitleggen wat je moet doen als je opgeroepen word enzo... En je moet een keer terug komen voor bloedprikken,,,, voor de weefselbepaling dacht ik. Nou prima... doe ik wel he. Dokter komt binnen.. Hoi Lisa... hoe is t... Ja slecht maar je hebt met Maastricht gepraat. Ja zegt die.. Ow dus k mag nu op de lijst... Nou mensen een stilte in die kamer... en toen.... Nee dat heb k niet gezegd dus dat is niet zo........ Hebben we gepraat en k me lip bijna kapot gebeten van boosheid.... En nu is het dus zo.... k moet in Maastricht een nieuwe looptest doen, een bloedgas, en een longfunctie en dan gaan ze me weer bespreken en dan is de kans goot dat ik er dan in january op zal mogen.. maar ja eigenlijk ik durf niks meer te zeggen na vandaag, Ik sta dus niet op de lijst... er is dus blijkbaar wat misgegaan met de communicatie ofzow.. En dan druk ik me heel zacht uit, want i ben echt ongelooflijk pissig en huilerig!!!!!!!!!!!Dit kon ik er eigenlijk nu niet bijhebben maar ja. Ik wacht maar weer tot january.. ga morgen bellen voor die 3 testen.. die wil k meteen doen eigenlijk zodat het opschiet... En dan zal k het dan wel horen. Pff wat een kutverhaal he. Ik ga nog even msnen en morgen proberen wat mensen te bellen.. als k niet alleen maar huil, blijkbaar wel maar ja. Ik laat morgenavond wel weer wat horen....En ooit........ zal k er dan op komen............................

Geen opmerkingen: