zondag 4 december 2005

Surprise!!!

Poe.... ben net wkkr.... en me msn en internet doen t weer niet op me laptop:S dus typ dit nu ff en dan moet k maar s kijken hoe k dat online krijg:S Maar ja gister was een lange dag. smorgens waren me moeder en Purcy weg dus k was lkkr alleen. Eigenlijk niks gedaan, uitgeslapen en daarna msnen. Tot Nikkie belde... Ja LIESSSSSSS.... nou heel verhaal. Maar ja ze zou langs komen.. K snel douchen, aankleden, en weer 8er msn. Maar ja ik dus op dr wachten... en zoals altijd, duurde weer een eeuwigheid;) maar ja ze kwam dus met een krultang... dus zei me haren leuk doen.. zag echt heel leuk uit. foto's staan in me fotoboek... in de map; Nikkie en ik. Maar ja ze zegt dus, als t pijn doet op je hoofd moet je t zeggen. En ineens gloeiendheet op me hoofd, dus k gillen. Niet dat ze t dr af haalt. nee gaat ze mee schreeuwen whahaaha. Maar daarna heeft ze me nog ff opgemaakt en toen hebben we er leuke foto's van gemaakt. En we zijn er dus over uit, dat k er toen beter uit zag, dan in me favoriete oufit:P Pyama:$ hii. Nou rest van de middag hebben we beetje dom zitten lachen en msnen. En om half 8 moesten we bij Steven en Janou zijn met ze alle surprise. Was echt heel gezellig. Janou had gekookt voor iedereen... 3 gangen menu:P zoooo lkkr:P vooral t toetjes.. zo bordje met uhm.. aarbeienijs, vanilleijs, chocolademous(dat vink zooooo lkkr) en slagroom en vruchtjes. Na t eten hadden we dan surprise... was egt heel gezellig. Kan nu wel alle grappige dingen gaan vertellen, maar dan is t toch niet zo grappig dus:P Daarna hebben we nog f een film gekeken, op scouting hadden ze een kerst cd opgenomen met de stam. Whahahha heb echt gelachen. Steven had dat gefilmd. iedereen zong super vals... en dom. haha en dan een clip dr bij. Nou egt lag echt blauw van t lachen. En dan die stomme vogel van Steven en Janou met ze gefluit dr door:P Maar ja ik had voor surprise een nieuwe webcam gekregen. Zo een wat je op je scherm van je laptop kan vast maken. Maar ja heb dr nu niks aan want me internet en me msn dus ook niet doen t niet meer op dit ding:S Om half 1 waren we thuis... ben k gaan slapen en om 12 uur ofzow wkkr geworden net. Lig nu nog in bed dit te typen en me te bedenken hoe k dit online ga zette:S pfff.... kraak kraak. Vanavond komen Steven en Janou hier eten en k ga zo nog maar me tas inpakken, want morgen om 11 uur moet k in t zkh zijn voor die kuur. Aaaaaaaaaaah heb echt geen zin. Hoop dat k met kuur naar huis mag. Maar ja heb daar dus geen internet, dus k laat me telefoonnummer wel in me gastenboek zetten. Kunnen jullie me bellen:P haha Hatsjoe! Ga nu maar douchen want me haar staat nu alle kanten op...Nou wish me luck... voor morgen en de komende weken. en uhm... ja Belluhh!!!! doei

Geen opmerkingen: