zaterdag 24 december 2005

FIJNE FEESTDAGEN!!!!

Goeiemorgen!!! Ja tis dan wel al middag... maar heb tot 1 uur geslapen. Ohhh ben egt zoo moe!!! Ik had gister gewoon tweelingdag! Smiddags waren Lindsey en Shirley hier... Oh heb me rot gelachen met die.. En Linds ik kom naar je toneeldinges:P Maar ja...hele middag met hun gelachen enzo. En savonds kwamen Dennis en Mike!!!!!!!!!!!!!! Ohhhh tuig uit Apeldoorn:P Spreken geen woord Nederlands he, maar ja dat zeggen hun van mij he. Gingen we naar de friture. en tis hier dus wel normaal, dat je de friture belt voor een bestelling en t dan later ophaalt, hoef je niet te w8en....Nou wij staan daar dus... op onze bestelling te wachten... komt een man binne, legt geld neer en neemt ze bestelling mee... die had dus gebeld he... Die gezichten van die 2! ohhh k lag in e deuk. En gingen ze zelf bestellen..... een kroket,2 friet speciaal, en 2 berenklauwen.... Uhhh wat! ja hier noemen ze dat spoetnik.. Zegt dat meisje ook nog.... curry op de spoetnik... CURRY!!! wij eten dat met satesaus.. Hahhaa Spoedcursus Limburgs misschien:P Ohh en toen ... die auto van Mike is zo laag.... vinden ze leuk ofzow:P Maar dat kan hier dus niet he jongens.. met al die drempels en HEUVELS:P Maar ja.... zo ging het dus de hele avond. Apeldoorns vs, Limburgs!!!! Maar ze gingen dus laat weg... dus k heb lang geslapen. Was echt kapot, maar t was wel leuk he! En morgen is t kerst! JEEEEEEEEEJ! ja dat zeggen de meeste dan he. Ik vind dr niks aan maar ja:S Vandaag met me moeder en me broer en ze vriendin naar de kerk.... en morgenvroeg ook geloof ik... en t enige leuke is dat we overmorgen met ze alle hier eten. met ze 12e!!!! ons hele gezin... en me Ome en 2 Ooms:D Echt wel gezellig dat! K ga me nu maar s douchen en aankleden.... en dan om half 6 komt me broer ff eten en dan om 10 uur vanaaf naar de kerk.. Hoop dat die man beetje opschiet met ze dienst:P hahahahaha lol Nou ik vertel morgen wel ff hoe de kerk was:P Doei Doei kusss

Geen opmerkingen: