zaterdag 31 december 2005

STOM!!!

Ohhh k moet dit even vertellen. Ik voelde me dus al 2-3dagen niet goed. T begon met wat hoofdpijn en gister kon ik alleen maar liggen. Praten en omdraaien en al helemaal lopen lukte bijna niet. En ik dus maar denken, hoe kan dat toch! Net een kuur gehad, normaal werken ze ook niet supergoed, maar dit vond k toch wel heeel erg slecht. Ben eergister wel mee uit eten geweest, en toen voelde k me dus ineens wel goed. Egt heel raar allemaal. Vanmorgen werd ik dus wakker. nog steeds egt knallende koppijn en benauwd. En ineens....... voelde ik iets langs me been....koue lucht. En ja hoor. er zat een scheurtje in me zuurstofslang! heb dus gewoon bijna 3 dagen geen zuurstof gehad!!!!!!!! ohhhhh! egt een ramp! En die keer dat we uit eten gingen en k me dus heel goed voelde........ komt omdat k dan zo draagbaar tankje mee heb, en daar zit een andere slang op! Egt dom he! Maar ja heb nu deze slang dichtgeplakt. en maandag ff bellen voor een nieuwe. Meteen die zuurstof hoge gezet... ff uurtje slapen. En de hoofdpijn ging weg.... kon me weer draaien zonder daarna half dood te zijn. En in bad geweest! whahaha leek wel of ik 2 nieuwe longen had. hahah grapje:P maar ja ik moest t ff vertellen. Ik ga zo naar inge en ted en daar oud en nieuw vieren!!! jeeeeej! zin in:P Allemaal een gelukkig nieuwjaar. Tot morgen Kuss

Geen opmerkingen: