zondag 1 januari 2006

Oud en nieuw gevierd!

Hallo! Allemaal nog een keer gelukkig nieuwjaar! haha. Ohh k heb t egt leuk gehad joh!.... zal beetje proberen te vertellen. Ben met me moeder en Purcy rond een uur of 6 naar Inge en ted gegaan. Hebben we daar gegeten...Frietjes. Ohh en meteen gelachen he, Inge liet dr bakje friet op de grond vallen. Ja zegt ze k heb net gedweild.. je kunt hier egt van de grond eten. Dus ging ze egt van de grond eten Ik lag echt in een deuk he. Heb er een foto van .... ga binnenkort weer een nieuwe fotomap maken. Maar ja, rond 8 uur kwam de rest.... Homme, Eddie en Claudia en dr zoontje en nog een collega van Inge met dr man en 2 dochters. Homme en Ted hadden echt heel veel vuurwerk... zo hele grote mat.. en ja hoor die kleine kinderen gingen al om 9 uur ofzow dat ding klaarmaken... moest vastgeknoopt ofzow:s haha. En Purcy had ook echt heeel veel, dus die begon ook al maar wat te knallen buiten. Hebben we beetje hele aaf op de bank gezeten en gelachen en gekletst enzo. En ik heb me echt vol gegeten aan suikerpinda's... Ja mensen ik had geen keus..... Niemand wilde met me mee eten. haha en dat bakje moest leeg;) En nog een oliebol... en chips. Pffff.... Maar ja hebben we nog stukje Youp van t Hek gekeken, maar iedereen zat zo te praten we verstonden dr niks van. Ik blij,want k vind m egt afschuwelijk!!! Nou tot 12 uur egt gewoon helemaal slap gelegen van t lachen(daarna ook nog wel hr) En toen aftellen........en toen was t 2006!!! JEEEEEEEEEEEEJ! Iedereen ff zoene en al die onzin haha. En toen snel naar buiten.... meteen die mat van Homme en Ted de lucht in.. kleine kinderen., Ohhh maar is wel hard hr. pfff. En toen al die andere 100de dingen nog. En ineens 1 uur.... zuurstof op! Ohh Inge en ik snel naar huis rijden.., en we stappen in de auto... en k.... Inge k proef suikerpinda's en k wilde t nog binnen houden... maar nee hr...snel de deur weer open! en de rest bespaar ik jullie. Hup snel naar huis... nou egt bij ons in de straat was t helemaal stil... geen mens of vuurwerk daar:O Snel fles vullen..... en weer naar Inge thuis. whaha en k d8 nu zal t vuurwerk wel opzijn. Komen we daar aanrijden waren ze nog lang niet klaar he. Dus heb zeker nog een uur buiten gestaan! Was echt grappig. Purcy met een vriendje van die rotjes en pijlen. En de 3 'mannen' (Ted, Homme en Eddie) stonden dr bij met een biertje en die moesten die 2 kinderen in de gaten houden. Nou k heb me kapot gelachen....... En toen alles eindelijk op was...... naar binnen.... en nog daar tot half 4 gezeten en toen naar huis. Iedereen eigenlijk wel. En Om 4 uur lag ik lekker in me bed... ben niet eens meer gaan douchen... was echt kapot. En vandaag tot ene uur of 1 geslapen. Vanmiddag moest k met me moeder mee naar me Oma... dus moest me daarvoor aankleden, anders was k de hele dag in bed gebleven hoor. Daarna ben k ook in bad gegaan en weer in me pyjama. En Niet te vergeten Purcy was vandaag jarig he! 14!!! Heb de hele dag voor m gezongen, hij werd dr helemaal gek van haha. Tjah, moet die maar niet jarig zijn he:P Nou dat was het eigenlijk wel een beetje. foto's komen nog. ................Nu even over morgen. Ik ga morgen om 9 uur even t zkh bellen of ze een bed voor me hebben, zodat we die kapbeademing kunnen gaan starten. Maar ja als er dus plaats is en k moet gaan dan laat ik het nog wel weten. En hoef k niet te gaan dan ga k alleen dinsdag voor die 3 testen wat ze in Utrecht nog wilde hebben. Wish me luck! Nou doei doei xxx tis nu half 2 joh... moet egt gaan slapen!

Geen opmerkingen: