maandag 23 januari 2006

Toch een beetje raar..

Daar ben ik weer.... Had t weekend geen zin om te schrijven, was lui. Zaterdag heb ik dus echt helemaal niks gedaan. Zondag... ff denken... nee ook niet. Roger is ff op bezoek geweest. En Steven, Janou en oom Michiel hebben hier gegeten. Ohh en k had zo e-mail gekregen he, en moest je van die hoofdrekensommetjes maken en dan een gereedschap en een kleur noemen... en 98% zegt dus hamer en rood... en 2% (mensen die een andere koppeling in hun brein maken) zeggen iets anders. Maar ja 3 x raden wat k zei............hamer en BLAUW! ik hoor dus bij die idiote 2%...Hahahaha. En mijn oom dus ook he! die zei... schup en rood... Net zo raar dus. Nou dat moest k ff vertellen:P Daarna hier dus gegeten. Weer egt helemaal dubbel gelegen.. is alleen niet grappig om te vertellen waarom, want dan komt t niet zo leuk over... maar je moet je dus voorstellen.... iedereen redelijk normaal aan tafel en dan steven en ik.... die alleen maar dom kunnen doen en egt om ALLES lachen. Na t eten kwam Roger dus. En daarna nog ff msnen en niks doen en slapen.....Vandaag.... zuurstof voor t weekend proberen te regelen, maar die mensen deden weer zo dom, dus morgen opnieuw regelen. En rest van de dag... egt niks gedaan. geleerd voor me wiskundetoets morgen. En gaan sporten. Ging best goed... alleen me long deed pijn als k me arm oefeningen deed. Ohh tis nu 10 uur en k moet nog douchen want wil om half 11 beauty en the nerd kijken whaha das zo grappig.. Maar ja heb 2 leuke kapsels uitgezocht.... wil deze week naar de kapper en iets heel nieuws doen. Nou ik laat t hier bij want moet ff snel douchen en dan snel in bed dat kijken. Vind dat zo grappig he. Nou tot morgeennnnn!!!!!!!!!!!!!! NIEUWE FOTO'S VAN GRAN CANARIA VORIG JAAR ONLINE!!!

Geen opmerkingen: