vrijdag 20 januari 2006

druk druk, maar wel leuk

Woensdag heb k eigenlijk niet veel gedaan. Donderdag al vroeg naar Ted…. 9 uur was t. Weer gezellig samen op Niels passen (haha hier is nog vuurwerk buiten!!) Maar ja, k kwam daar, en ik dacht, Niels slaapt nog lekker, kan k ook nog even slapen. Dus heel zachtjes naar boven, hij lag in t bed van Inge en Ted. Ik ga dr naast liggen, word die wakker….kijkt me aan en begint meteen te lachen he. Hahaha. Heb m nog een uurtje laten liggen en toen vond die t wel genoeg. Hebben we nog een tijdje gelegen, en hij heeft nog een keer recht in m gezicht geniest! Baah vies! Toen maar s in bad… hadden we een bodempje water in bad gedaan en m dan op ze buik dr in gelegd,zodat die met van die badspeeltjes kon spelen. Maar toen moest die weer niesen, haha allemaal water in ze gezicht. Maar hij huilde niet! Bikkel he! En toen was t tijd voor ze geprakte worteltjes. Ohhhh k heb gelachen. Die zag uit. En hij vond de eerste paar happen niet zo, maar daarna toch wel. Hij at dat hele bakje leeg! Dikzak! Nou toen ook nog een fles. Ook op! En rest van de dag beetje lui gedaan. Msnen….tv kijken….dansen….en nog meer onzin eigenlijk. En avonds met Ted sporten he. Ging wel goed, was alleen super melig. Dus heb meer gelachen dan gesport. Vandaag heb ik lekker lang geslapen tot een uur of 12. Wel zonder kap, want k ben verkouden, dus kon niet ademen in die kap…ja alleen door me mond, maar dan krijg je zoveel koude lucht binnen, dan slaap ik helemaal niet. Dus maar 1 x zonder he. Van8 maar weer proberen. Heb m nu al op dus….Om half 2 eindelijk weer s naar Miranda,Raymond en Kim en Paultje. Ohhhh was weer leuk joh! Eerst Kim van school gehaald, en toen allemaal vlechtjes bij dr gemaakt. En toen gek gedaan met Kim en Paul… En Paul wilde wel met me trouwen! Whahahahha echt jammer dat die pas 4 is! Haha. Nee dat is echt een schatje. Hij zei allemaal zo grappige dingen he. Heb leuke foto’s gemaakt. Ik zal die ff op me site zetten… bij de collages! Nou daar nog pizza gegeten en een mierzoet toetje. Had k t eindelijk op, vonden Kim en Paul dat ik die van hun ook nog s moest proeven whaha arme ik. Rest van de aaf beetje K3 gekeken en met Kim gedanst(ik was half dood maar ja)En ze daarna in bed gelegd. En om half 10 maar s naar huis…. Zuurstof was ook op dus. En nu zit ik eindelijk in me bed…. Best moe. En morgen ga ik lekker niks doen. Hiii. Dus morgen maar een kort verhaal denk ik… of helemaal niks:P

Geen opmerkingen: