donderdag 26 januari 2006

Naar de kapper geweest!

Whaaa... K ben nr de kapper geweest. Whaha maar vanmorgen eerst op Niels gepast, met me moeder, want Ted moest weg. Was wel gezellig he mam. Beetje op de bank hangen. Mr Niels is beetje ziek:( Hele tijd hoesten.. en hij piept met ademen. Egt zoo zielig. Maar ja morgen gaat ie ff nr de dokter met me zus.. nou ja me zus met hem haha. Maar ja.... savonds dus met Inge nr de kapper. zo kinky kapper.. ohh ik heb vest een leuk kapsel.. 8er zo lang... bovenop kort....schuine pony.. Egt heel stoer... zet morgen wel ff een foto op me site:P....Maar Inge wilde dr pony ook bijgeknipt, knipte ze t heeel kort:O ohh egt stom,,,maar ja hopen dat t beetje goed gaat zitten. Maar ja morgen dus foto's hii. Ohh die kapsters vonden Niels zoo leuk. Helemaal met m lachen en doen. Ohhh ff 1 verhaal haha. Inge en k moesten nog ff w8en he.. komt dr een mens binnen renen....oooooooooh mensen ik moet plassen!!! egt zo hoog stemmetje....Bleek dus een jonge te zijn....En brooooodmager...en hij had dit aan...cowboylaarzen, met een broek op half 7...en die in ze laarzen.....daarop een wollen trui...daarover een vest....daarover een bodywarmer en nog een muts en een petje op en een boevensjaal. whahha t zag dr niet uit. Mr ja hij werkte daar dus. En ineens zette die zo keihard muziek op... wel leuke muziek dus ja:P En toen ging die in een stoel tegenover inge en mij zitte.....sigaretje in ze hand.. maar egt zo fout hield die t vast. En toen ging die met ze schouders mee bewegen en toen ging die dr die hele zaak dansen. mr hij d8 egt dat die super sexy danste mr t was gewoon lachwekkend.!!!!!!!!! haha. Nou en toen ging die weer weg en hij zwaait.. noooooooou zo heel cool wilde die doen, maar ja toen moest k egt lachen he. Toen Inge en k geknipt waren dus nr de mc. En Homme en Ted kwamen daar ook heen.. hebben we ff gezellig nog gegeten. Daarna naar huis en in bad... Nu nog ff msnen....En morgenmiddag ga k dus met Inge, Ted, Niels en Roel weg. 1 nachtje slapen in een huisje met ze alle... en zaterdagochtend gaan Roel en k nr de reunie van fok!!!!!!! Heb er egt zin in... Ow ja en Roel ik slaap onder... whahahhaa moest ff... t gaat over en stapelbed he mensen:P hii. Maar ja ben zondag avond pas weer thuis. Dus tot dan! en dan kom k met een heel verhaal en foto's Doei doei...en sterkte allemaal.......een heel wknd zonder mij!(K)

Geen opmerkingen: