zondag 15 januari 2006

nog ff druk wknd en vandaag opgenomen...

Haay! Nou k had dus afgelopen vrijdag gebeld naar t zkh om te vragen of ik kon komen voor een kuur. En dat kon. Hebben dus afgesproken om t wknd nog even thuis te blijven. het was hier heel druk en ik had het wknd ook nog wat te doen. Zaterdag waren Inge en Niels bij ons. Dus gewoon gezellige middag met hun gehad. En gister (zondag) Heb k de hele middag met Levi maf gedaan. En hij heeft me leren pokeren. Ik zei dat ze dat bij Twan wel s deden, maar dat ik t nooit snapte. Dus ging die me dat leren. Was zo grappig he! Heb gewonnen(H) hahaha! Baske en Azarja zouden eigenlijk langs komen maar ik had ze afgebeld, want anders werd het me te druk en voelde me toch wel ziek enzo. Maar ineens belde Baske rond een uur of 4. Of ze toch ff half uurtje langs mochten komen, zaten zo dicht bij me in de buurt. Dus die zijn toch nog ff geweest. Wat zijn die 2 druk zeg. Maar wel super gezellig. Hoop dat ik ook zo druk word als die 2... Nou ja misschien ietsje rustiger, anders word Twan echt gek van me! Nadat ze weer lekker druk en maf door me kamer hadden gesprongen en ontzettend veel gekletst hadden ( en ja, die 2 praten nog meer dan ik) heb ik ze maar naar huis gestuurd. Was zo moe. En moest me toen nog ff snel klaar maken want om 8uur gingen we naar Sander. Die was jarig en vierde dus ze verjaardag. Om half 10 ging Purcy mieme dat die naar huis wilde. Beetje raar maar ja. Half uurtje daarna zijn we maar gegaan. K heb nog een tijdje toen we thuis kwamen onder gezeten met Levi. Beetje gekletst. Beetje elkaar leren kennen he. Me nieuwe broer. haha. En vanmorgen om 12 uur kon ik hier in t zkh zijn. Werd meteen aangeprikt. Kwam weer geen bloed uit me porthacat, dus me arm werd 3x toegetakeld Auwaa! Maar ja ik moest flink zijn van Twan, dus ik ging niet huilen. Whoehoehoe. Fysio en nog wat artsen zijn nog ff geweest. k wilde eigenlijk paar dagen hier de kuur en dan de rest thuis. Maar me arts en cf.verpl. Kwamen zeggen dat vanaf 1 jan. de verzekering die antibiotica voor thuis niet meer vergoed. Morgen kijken ze nog even of ik dan een andere ab kan krijgen, want 1 word blijkbaar wel vergoed. Alleen dachten ze dat ik net voor die resistent ben. Dus ik zal morgen wel horen of t een paar dagen word of toch echt 2 tot 3 weken. Pff......MAAR!!!!!!!!!!!!! Dankzij de fok voor fok actie zijn er dus laptops met internet beschikbaar voor cfers die in t zkh liggen. Dus ik kan nu 24/7 internetten. Kan gewoon msnen en me site bijhouden. Echt heerlijk. Dus dan als ik 2 weken moet, is t wel nog een beetje te doen. De laptops die fok uitleent zijn dezelfde die ik zelf ook heb. Dus Hans van fok heeft mij zo umts kaart opgestuurd. Dus ik gebruik me eigen laptop. Nog fijner dus! Maar ja wel super actie is dat geweest om geld in te zamelen voor die laptops. Word dat strenge segregatie beleid toch iets dragelijker! Maar Hans die dacht, ik stuur Lisa zo kaart op met de post dan hoef ik niet helemaal naar Limburg te rijden om alles te brengen. Vond ik dus eigenlijk super jammer, want ik wilde Hans wel weer s zien. Maar... Denise ligt ook in het zkh... En ja hoor... Die heeft wel een laptop en kaart nodig en die moet Hans wel brengen. En dat komt die morgen doen. Jeeeeeeeej! Maar nu zegt Hans dat die dan stiekem me kamer niet kan vinden.... nou ik wacht m wel op in de hal;) hahahha. Hij komt er niet onderuit:P Nee maar vind t echt leuk dat die ff langskomt. Maar wel al om 11 uur smorgens. Pff hopen dat ik dan wakker ben. Levi komt morgen ook op bezoek, dus gezellig. Oh mensen. Iedereen die een porthacat heeft he. ff een verhaal.... me naald was er vanmiddag ingeprikt en toen na t afplakken zat die niet zo lekker he. Maar hij zat wel goed, dus toch maar laten zitten met t idee...word zo wel minder. Maar heeft de hele dag beetje zeer gedaan. Deed ik net me pjama aan. Dus me bh uit. (pac zit net onder dat bandje in me zij) Maar k denk dus, wat zit die naald hoog. Zat dat grippertje waar je m aan vasthoudt als je m erin zet er nog op. Waren ze die vergeten eraf te halen. Ohh gek he dat t zo rot zit. pleister er strak overheen getrokken. hahaha. Maar ja die hebben we er net maar ff afgehaald. Nu zit alles goed. Zo tis nu 0:50. Dus ik ga maar eens slapen. Moest vroeg slapen van me moeder hahaha. Sorry mam, weet niet gelukt. Morgen nieuwe poging. Slaap lekker allemaal......Doei Doei kus

Geen opmerkingen: