maandag 30 januari 2006

Leuk weekend gehad....

Halloooo!! K heb een heel leuk weekend gehad. Vrijdagmiddag zou Ted me komen halen vanaf ze werk en dan Inge en Niels ophalen en dan naar Roel. Maar ja, Ted kwam dus niet… en k maar wachten en wachten. Dus Inge maar eens bellen, was die thuis, was die me vergeten! Whaha….Maar ja, hij kwam me dus snel even halen en toen naar Inge en Niels. Toen snel de auto in en op naar Roel. Zijn moeder moest natuurlijk Niels even zien, dus zijn ff daar gebleven en toen door gereden naar Utrecht. Hadden daar een huisje. Hebben Roel en Ted even naar de winkel gestuurd en Inge en ik hebben beetje tv gekeken enzo. Roel en Inge samen gekookt. Was lkkr hoor die spaghetti haha. Rest van de avond beetje op de bank gehangen, tv gekeken, en om alles gelachen enzo. Rond een uur of 1 maar s naar bed want de volgende dag was de reünie. Maar ja, heb niet veel geslapen, sliep dus met Roel in een stapelbed, en ja als meneer boven je sn8s graag de lama’s van bnn nadoet… hahahaha dan slaap je niet veel he. Maar was wel grappig. Volgende ochtend beetje uitgeslapen, spullen inpakken en idioot doen met Inge. Mee schreeuwen met tmf….dansjes in de keuken, Roel en Ted knuffelen. Hahahaha. Toen maar de auto inpakken, met spullen van Roel en mij, en op naar Badhoevendorp…reünie. Komen we daar… was k me sprayapparaat vergeten. Nou ja heb maar besloten om dat ding niet meer te gaan halen in t huisje. Dus heb t mr 2 x over geslagen. Hii. Nou toen iedereen er was, hebben we wat gegeten. En daarna met ze alle de dvd van fok gekeken. Was heel leuk. Rest van de dag was beetje ieder voor zich. Gewoon gezellig kletsen, zwemmen, twister spelen, haha. Lisanne me buikspieren testen hahaha….kijk mr bij de foto’s. ’s avonds lkkr gegeten… zo 3 gangen menu.. pfff. Veel maar wel lekker hoor. Voor dat plastic op t ijs he Hanneke. Haha. Na t eten ff douchen (samen he Mandy hahaha) wel me bikini aan hoor.:P en nog beetje in de bar zitten. Fred was ook nog even langs gekomen, dus was gezellig. Heb m alleen weinig gesproken, wel jammer. Maar ja rond half 1 maar s allemaal naar boven en daar nog tot laaaaat gekletst, gelachen, gezellig gedaan. Om 2 uur werden Mandy en k moe, dus hebben we amaal blikjes redbull en koffie gedronken en toen waren we weer wakker. Nou tot 4 uur hebben we dus gezellig gedaan, en toen hebben we iedereen van onze kamer gestuurd en zijn we gaan slapen. Om 9 uur werden we wkkr gemaakt…. Nou ja toen werd er op de deur geramd. Mr we hoefden pas om 10 uur te ontbijten dus zijn nog half uurtje blijven liggen. Hii. Toen er toch maar eens uit. Snel aankleden,,,, en spullen inpakken. Nog gezellig ontbeten. En tussen 11 en 12 werd iedereen weer opgehaald.Hanneke, Collin, Feliks, Roel en ik als laatste. Was wel leuk. Hebben dus lkkr iedereen uitgezwaaid. Haha. En nog beetje gekke foto’s gemaakt van Hanneke en mij. Nou toen mr als laatste naar huis gegaan. Even nog naar t huisje, daar alles opgeruimd en ingepakt. Toen Roel naar huis gebracht, ff snel daar naar de wc hahaha. En toen meteen naar huis. En thuis ff eten en ff bijslapen. Hiii. Maar het was heel gezellig dus.. Heb de foto;s op me site….. Doei Kuss

Geen opmerkingen: