maandag 16 januari 2006

Druk weekend

Hallo, dit was een druk weekend joh. Zaterdag was echt super super super druk. Heb tot een uur of 10 geslapen en toen met mam, Inge en Niels naar Maastricht. Dagje winkelen. Hebben echt heel Maastricht gezien, alle winkels in en uit. Inge en mam hadden niks gekocht, alleen een sjaaltje voor Niels, want hij lag op ze buik in de wagen, de hele tijd met ze hoofdje er boven uit. Hij wilde alles zien. En iedereen die langs liep… Ohh kijk wat een lief jongetje. Hahah. Ja we hadden bekijks hoor. K heb echt hele leuk dingen gekregen. Een broek, (bruin tot op me knie, kan je zo in je laarzen doen, met allemaal zakken erop, en gouden randjes) een riem(bruin met een grote zilveren gesp met steentjes erin) 2 vesten met capuchon ferry;)(groen en wit) en een leuke houten kralen ketting. Heel leuk allemaal bij elkaar. Zal wel keer foto op me site zetten. Oww ja, en het was super druk in de stad, dus hebben we in een carnavals winkel zo toeter gekocht en die aan me rolstoel gemaakt. Lekker hele tijd toeteren als er iemand voor onze voeten liep. Nou om 5 uur nog ff snel een grote puntzak friet eten en toen naar huis. En we liepen naar de auto, hoorde we allemaal mensen roepen en klappen, dus wij ff kijke, was een stel net getrouwd, was zo balkon scène. Ohh was wel leuk, hele mooie jurk. Hii. Nou en toen snel naar huis, ff Inge en Niels thuis afzetten. Nou toen dus naar huis, douchen, omkleden, ff me riem wat kleiner maken want die was beetje te groot. Ff xtra gaatjes dr inprikken haha. En toen snel Shirley ophalen en naar de school revue van Lindsey. Moest k om in die aula te komen ook nog ff 2 trappen op, haha. En toen lekker 2 uur of zo naar die revue kijken. Was heel leuk om te zien, alleen dacht wel een paar keer. Poe wat een energie hebben die meiden, en dat dansen, wil ik ook wel weer kunnen hoor. Maar ja wie weet….Ooit weer. Verder was t wel heeel leuk. Daarna kwam me moeder me dus weer halen en meteen door naar Sander, want die was jarig. Was heel gezellig, iedereen weer ff gezien, mensen van scouting enzo. Om 2 uur gingen me Steven en Janou, Inge en Ted en k als laatste naar huis. En toen wilde ik dus nog ff thuis me site updaten, maar k had me laptop aan en viel bijna om zo moe. Dus dan maar zondag…..dacht ik. Gister ochtend werd k even wakker,,,ja even maar, want heb tot 3 uur verder geslapen. Om 5 uur ben k bij Harry en Lou gaan eten. En om 10 uur was ik weer thuis. Heb ik nog ff onder ….nou ja tot 1 uur ofzo….zitte msnen. En toen maar weer naar bed. Kap op……1 uur geslapen……2 uur wkkr gelegen……..en toen maar weer af en toen tot vanmiddag 1 uur geslapen. Ja ik krijg echt een hekel aan die kap. Ik wil er vannacht echt goed mee slapen, anders word k gek! Ben vanavond wel ff gaan sporten, ging best goed. Half uurtje ben k geweest. Daarna lang in bad. En nu zit ik weer in me bed. Morgen heb k sinds 3 weken ofzo weer s les….wis en woensdag weer bio. Dus morgen schrijf k wel weer iets……. Kijken of k er nog een beetje van snap haha. Tot morgen!

Geen opmerkingen: