dinsdag 8 juli 2008

Shop till we drop!

En dat hebben we gedaan. Inge, me moeder en ik. Zijn een hele dag gaan winkelen in Maastricht. Tussendoor een terrasje en nog ergens iets eten. Echt een leuke dag ervan gemaakt dus.

Wat ik gekocht heb?? Heel veel! Eerst zijn we naar de boekenwinkel(kerk) gegaan. Is een hele grote oude kerk, maar daar is een boekhandel van gemaakt. Echt heel erg mooi. Als ik in Maastricht ben moet ik daar even heen. En ik had nog een aantal boekenbonnen, dus die heb ik eerst even goed besteed. 4 boeken! Dus ik kan er weer even tegenaan.

Voor de lezers hier, dit zijn ze:
Mark Mills - De Toscaanse tuin
Lieneke Dijkzeul - Koude lente
Karin Slaughter - Versplinterd
Tom Rob Smith - Kind 44

Het zijn 4 stevige boeken, dus heb echt weer iets te lezen. Heerlijk.

Hierna zijn we op kledingjacht gegaan. Ik heb uiteindelijk eindelijk een goeie spijkerbroek kunnen vinden! Dat is nogal een ramp altijd met mij. En nog 2 zwarte truitjes, en een bruine. En nog paar fel gekleurde hempjes. En nog wat nieuw ondergoed(A) Ook leuk hihi. En!!!!!!!!!!! 4 geweldige jurkjes en een super leuk jasje. En daar heb ik even foto's van gemaakt


7 opmerkingen:

lielie zei

woowieee wat zal jij mooi zijn als je die kleertjes aan hebt, boekje erbij kopje thee, en mijn queen kan even vooruit!!!

dikke kus!!! lufjoeee

Yehudith zei

Aah vet gaaf !!! :D:D Vooral die eerste 2!

Ik zie iedereen nu van die geweldige kleren kopen om me heen en dan denk ik weer van: Ik moet ook nu écht mijn kast uitmesten ;) Dan kan er weer wat in (A)..

Vandaar dat je nu een week moet uitrusten ;). Geniet lekker van de boeken, en dank je voor de tip :).

xx Judith

Jools zei

Oooohooo wat gaaf! Ik wil ook weer leuke kleren kunnen shoppen! Wat heb je een goede smaak. Geniet er maar van en rust nu goed uit.

rob zei

Ik vind het jasje heel mooi. Ik ben geen lezer, maar mag wel graag puzzelen (kruiswoordpuzzels, cryptogrammen en woordzoekers).
Er gaat altijd minstens 1 puzzelboekje mee op vakantie, verslavend,he!

Toedels,

Rob

anne-marie zei

zo te zien kies ik voor het geruite jurkje en het jasje, daarbij nog de nieuwe ketting,super.
Ik ga ook vaker naar maastricht woont een vriendin van mij.toppy stad Moeder en dochter heeft toch wel iets speciaals .Heeeeeeeerlijk doedels anne=marie

Tamara M. zei

Leuke jurkjes! Snap idat je nu ff een week moet uitrusten! En straks nog een keer foto´s als je de jurkjes een keer aan hebt he;) Dat we kunnen zien hoe goed ze je staan;)

xxx Tamara

Kyara zei

heyhey!!

Echt wouwiee Echt sjiek. Heel mooi en die kleuren zouden jou geweldig staan denk k.! kzie je wel weer een keertje!!

xxKyara