maandag 21 juli 2008

Mijn Queen en ik....

Afgelopen weekend ben ik bij mijn Queen en haar dinges gaan logeren. Hadden we al lang geleden bedacht om dat eens te doen. En nu kwam het er eindelijk van. Hebben eigenlijk niks gedaan. Nou ja niks, ja toch eigenlijk niks. Hebben lekker 2 dagen op de bank gehangen, dvdtjes gekeken, gekletst, lekker gegeten de hele dag door eigenlijk en vooral erg hard om alles en vooral onszelf moeten lachen. En zoals mijn Queen al op haar Blog schreef....we besparen jullie de details. haha. Is toch niet grappig voor jullie. O ja, en de dinges van Queen....Die had het maar druk met 2 van die kippen.......Wat een zooi hebben we ervan gemaakt zeg met ze 2tjes...

Bedankt voor het leuke weekendje Queen en dinges. O ja en Mika is heeeeel lief. Zelfs ik vond jullie hondje lief en dat zegt toch heel wat. Ik ben namelijk niet zo'n hondengek(A)









Om jullie nog een klein ideetje te geven van hoe het eruit zag...............









Queen................Eitje;)

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk zo'n kiwi als medicatie?

Ik moet het met bananen doen...

Sterkte in het ziekenhuis!, ga maar snel weer opgeknapt en aangesterkt naar huis toe.

Groetjes, Maarten