donderdag 24 juli 2008

GEDWONGEN BLOGGEN!!!!!

Zit je dan. Op je kamer te typen. Omdat 2 mensen dat heel boeiend vinden om je te filmen terwijl je op je blog schrijft. Heb eigenlijk nog geen idee wat ik moet vertellen dus ik type maar wat:P Haha. Heb nu een camera in me gezicht haha. Moet ik dit nou dalijk online zetten of toch niet. Dnek het wel is wel grappig om nog eens terug te lezen. Ze vinden dat ik te hard type:P Dat hoor je op de film. Jammer dan:P Uhmmmmmmmmmmm, heb ik nog wat te vertellen. Wat een warrig verhaal dit zeg,

Moet om half 7 terug zijn in t zkh. Kijken of ze me bedje opgemaakt hebben of dat het er nog bij ligt zoals ik het achter gelaten heb. Nou dan kun je je wel voorstelle hoe het daar uitziet. 1 grote chaos.

Ik heb echt niks meer te vertellen. Hopen dat ze snel klaar zijn. Stel je voor dat ze dit dalijk op die film kunnne lezen. Ook lekker dom.

Jeeeej Ze zijn klaar! Whoehoeheoehoeheoheo!

6 opmerkingen:

rob zei

Tjonge jonge, wat je al niet moet doen voor een cameraploeg.

Ze willen natuurlijk jouw leven in beeld brengen, maar dat kun je ook doen om je verhaal en de onzekerheid van een wachtlijst aan
te kaarten.

Laten ze liever zorgen, dat ze een goede promo maken om donoren te werven.

Toedels,

Rob

Irène zei

Voor welke commerciële knaller hebben ze je nu weer weten te strikken?
Go Lisa!!! =D

lielie zei

whahaha lach me dood, zie je al helemaal zitten!!
ik ben benieuwd, wil het wel zien he queen!!!! hahahaha!!

dikke kus
appeltje....

Anoniem zei

'k geloof dat ik zo'n lespakket koop om jou daar te zien typen, wetende wat je bnet geplaatst hebt. LOL

Vind dit wel humor zeg maar. Ik ken het uit America, moest zo'n kameraploeg er ook bij zjn terwijl ik mij aan het voorbereiden was op de marathon. Heb je een ritueeltje hiervoor? , en heb je een ritueeltje daar voor?

Je medicijnen, je medicijnen kun je die nu even in nemen voor de camera. ja ook die vreemde... ( creon) ehuu, maar ik hoef nu niets te eten, en ik ga er echt geen overdosis van innemen hoor.

Was wel humor, alles opgenomen in de middag en een stukje in de avond, Zie je het gemoenteerd terug.. dioen ze alsof het de bewuste ochtend voor de marathon gefilmd is. Geinig, zo bedonderen ze de hele boel, stemming makers zijn het op de tv.

"k spreek je later, en beterschap in je witte hotelletje.

anne-marie zei

geinig hoor, zou me behoorlijk opgelaten voelen met zon stel om je heen
Maar als er een goede promotie film uitkomt is het dat toch zeker dubbel enbwars waard
groetjes anne-marie

Anoniem zei

Zo, je wordt filmster! :)

Ik hoop dat je je weer wat beter voelt en dat je je een beetje weet te vermaken in het 'witte hotel'.

groetjes, Nick