donderdag 10 juli 2008

Gewoon omdat ik even aan mijn papa dacht



Because I love you.....

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ben je lief! Ik kreeg er helemaal kippevel van.

Dikke Kus

Anoniem zei

hug

Anoniem zei

DIGITALE HUGGGGGGGGGGGGGG
KUS Han

rob zei

Hoi Lisa,

Ik had niet gedacht dat de jeugd van tegenwoordig de muziek van The Moody Blues nog veel waardeert (ik volg deze groep al vanaf 1977 toen ik de single (ja, die bestonden toen nog!) "Driftwood" kocht).
Nu heb ik vrijwel alles van deze groep (inclusief handtekeningen en een echte platina plaat) en inderdaad "Nights in White Satin"
is verreweg de meest bekende song, maar ze hebben nog veel mooiere gemaakt (alleen nooit op single verschenen)!

Leuk, dat je op deze manier je vader herdenkt en zeker weten, dat hij trots op je zou zijn!

Lief hoor!
Rob