dinsdag 22 juli 2008

En t is weer zover.....

Ja hoor! Daar lig ik weer. In een groot wit saai 'hotel'. Ook wel bekend als ziekenhuis!

Ik moest vandaag op controle. Voelde me al een tijdje wat minder. Maar, ik wilde dus eigenlijk een bed vragen voor komende Vrijdag. (Heb Donderdag nog wat te doen, vertel ik zo even in een apart verhaaltje) Maar ik liep al hijgend naar het spreekkamertje, toen daar nog een hoestbui met als gevolg een lage saturatie. Dus.........Moet jij niet gewoon blijven??? Uh......Maar ik heb Donderdag nog wat te doen?? Heel belangrijk?? Ja..... Dan ga je Donderdag maar eventjes naar huis, maar blijf nu maar hier. Oke:$(A)......Dus mams naar huis, spullen halen. En ik met de CF-verpl. naar de afdeling.

Komen we daar.......Geen plek! Alles vol. Dus lig nu op een andere afdeling. Interne. Hmm...Dus die weten eigenlijk niks van CF. Ik was om 1 uur op controle, het is nu 6uur en zijn nog bezig om een infuus te regelen met antibiotica! haha. Gaat lekker. Maaaar....Ik heb 2 weken de tijd hahahaha dus ik wacht wel rustig af.

Ik schrijf denk ik het weekdn weer. Als ik straks ga slapen, zal me lijf wel instorten. Dus morgen zal ik nog wel zieker zijn. Dus dan moet ik eerst een paar dagen bijkomen.

Adres is:
Postbus 5800
Postcode:
6202 AZ
Maastricht Afdeling A5 kamer 32 <- als ik weer naar mijn eigen afdeling ga veranderd dit natuurlijk, maar dat laat ik dan wel even weten.

5 opmerkingen:

rob zei

Hoi Lisa,

Het zal wel geen "hotel" met uitzicht op de zee/oceaan en hagelwitte stranden zijn en met roomservice. Nee, ff serieus, dat is flink schrikken en laat maar eens zien dat je dringend behoefte hebt aan een donorlong.

Ik werk op het moment "late diensten", waardoor ik geen postkantoor kan bezoeken, maar ik zal een oude ansichtkaart op sturen om je op te vrolijken.

Groetjes en sterkte toegewenst!


Rob

anne-marie zei

Hoi Lisa
Jij nu ook al, kan deze week dus echt niet op.De doffe ellende met onze monique, tamara en kyara nu ook jij terug in het ziekenhuis lees ik.
Vanmorgen telefoon van anita ook dean is opgenomen ,denken afstoting.Ze waren maandag op vakantie gegaan,maar gisteren was het al minder ,vannacht slecht, gelukkig hadden ze drente gekozeen als vakantie land.
dat van donderdag is fantastisch, hoop dat je er fit voor bent.
Dit is echt een goede zaak. Maar dan promoto dat het ook op elke school in het voortgezet onderwijs gebruikt wordt
Lisa tot
Toedels

Kyara zei

haaii lieserd

het zelfde wat bij jou gebeurt gebeurde ook bij mij, ik kwam op controle en moest ook blijven.
natuurlijk niet zo extreem als bij jou. Ik hoop dat ik iets sneller naar huis mag dan jou:) trouwens Ik heb Serva verslagen met haar lengte en jij met haar gewicht had ik gehoord:):);) Yes!!

XxKyara

Anoniem zei

Lieve Lisa! Wat doe je nou :O!? Beetje in het ziekenhuis blijven hangen. Maar dat is niet tof :(. Ik geef je twee opties:
1. Je weer heul snel goed voelen en rap noar huus goan!
2. Laten ze ff opschieten met die donorlong :).

Persoonlijk vind ik 2 een hele goede optie. Maar mocht 2 niet opschieten, dan hoop ik heel hard voor je dat het 1 wordt en dat je je snel niet meer zo piemelig voelt!

Denk aan jou gekke lieserd!

xxx Omi

lielie zei

het zkh is bok, het zkh is bok.. je loopt nu liever in je mooie rok.
het is zo'n mooi weer, dus kom maar weer gauw naar heer ( hier) maar anders rijmt t niet he!! duh!
ik wens je heel veel beterschap, en dan wel heul heul heul heul erg rap! ik vind mezelf een goeie rijmer, dus hou op met dat gemijmer!!!!

helll yeahhh!!!

eitje ;)