zondag 27 juli 2008

Hospital stuff



































Ik wil niet dat jullie nou schrikken omdat ik daar die kap opheb. Tijdens deze foto's maken heb ik erg gelachen hoor met een vriendin samen. Ik probeer op deze foto met die kap op te lachen, alleen lukte het niet echt;)

Wel is het natuurlijk zo dat een groot gedeelte van mijn dag en de hele nacht er wel zo uitziet. Charmant he(A)

Ik lig gelukkig wel weer op mijn eigen afdeling en zelfs 'eigen' kamer.
Het adres is nu:
Postbus 5800
6202 AZ Maastricht
Afdeling A3 kamer 20

4 opmerkingen:

rob zei

Ja, die "stuff" hoort er nu eenmaal bij, maar het is inderdaad wel ff wennen als je het vergelijkt met het "poppenhuis".

Ik had het adres gelukkig al aangepast en het kaartje zal morgen wel bij je aan komen!

Er staan 2 zinnen op, die uitdrukken wat ik je toewens.

Groetjes,

Rob

lielie zei

queen, je bent toch altijd charmant?

ennn ik zou toch maar even dat stukje schrijven waar we het gister over hadden ;)

dikke kuss queen

Anoniem zei

Hallo,

ik zie dat je daar ook lol weet temaken, Vraag ik me alleen af wat er achter die laptop op bed ligt... Het is geen damspel, zijn alleen maar witte stenen?

Ik let ook altijd op verkeerde dingen ik weet het.

Maar het zieter in ieder geval gezelig uit.

Groetjes,

Maarten

Anoniem zei

He lieverd!

Ik vind je er nog steeds übersexy uitzien!
Denk aan jou!

Kusss