donderdag 11 januari 2007

Ziek.... en opname

Hoi! Ik voelde me al een weekje eigenlijk wat minder, vooral moe en hoesten. Ik dacht dat ik gewoon beetje uitgeput was van de laatste drukke weken. Dus wilde ook niet het zkh bellen voor een opname. Maar gisteravond had ik ook wat bloed gespuugd, niet heel veel, maar ook niet heel weinig. Lekker makkelijk ben ik weer he:S Maar iig niet goed. Ik moest vandaag eigenlijk voor en gesprek in Maastricht bij de revalidatie arts. Omdat ik naar een andere fysio wil, omdat k moest gaan zwemmen. Maar die heb ik maar afgebeld en ook meteen even me arts gebeld om te vragen wat ik nu moest doen. En aangezien ik thuis sowieso al Zythromax, toby en ciproxin (allemaal antibiotica) gebruik en dat allemaal nu even niet helpt, hebben we maar besloten om maandag een opname te plannen en dan een flinke kuur te doen. Ook weer even me suikers bijstellen. Ging tot gister nog gewoon helemaal goed, maar had vanmorgen ineens weer een hypo. En me gewicht schommelt ook weer wat. Dus moet even alles weer opknappen. Dus ik ga maandag dus naar me AZM Hotel. Heb meteen Hans van fok gebeld, en die zorgt voor een laptop met internet. Superr!!!! Dus kan wel me site bijhouden en msnen. Echt heel erg fijn. Maakt t al iets minder erg om in t zkh te liggen he. Ik ga nu maar eens in bad denk k. Tis bijna 7 uur en ben net een uurtje uit bed. Pfff.....echt tijd voor een kuur. Alles is eigenlijk teveel nu. Ik schrijf maandagavond wel weer iets denk ik. Zondag is Sander jarig. Word die alweer 26. Hopen dat ik me nog beetje fit genoeg vol om toch nog even naar zijn verjaardag te gaan. Nou ga iig het weekend niks meer doen, heb alles afgebeld, had eigenlijk een druk weekend. Maar even energie sparen voor zondag. tot maandag dan maar weer. kus

Geen opmerkingen: