maandag 22 januari 2007

Nachtelijke bezigheden (alle site's van mede cfers ff lezen)

Haay! Ik zat dus ff de sites van me mede cfers door te lezen. Moet toch op de hoogte blijven he. En zoals sommige mensen misschien wel weten. Ik zit (vooral als ik in het zkh lig, maar ook wel thuis:$) Het liefste met de gordijnen dicht. Weet niet waarom. Maar heb iets tegen daglicht. haha Raar maar waar. En Irene en Sjoerd waren dus hier op bezoek. En zoals gewoonlijk, k had nog me gordijnen dicht. Nu vind ik dit stukje op Irene dr site. Hier komt het.

21 januari 2007

De Mol

Ik ben eruit. Ik weet wie de mol is.'t Is Lisa. Die ligt namelijk het liefst 24 uur per dag in het aardedonker.Lichten uit, gordijnen dicht en mollen maar!Toen wij er vanmiddag waren, mocht het gordijn - bij wijze van hoge uitzondering! - een heel klein stukje open. Om ons ervan te vergewissen dat we in ieder geval in de juiste kamer waren.

Ik lachte me kapot toen ik het las. haha Bedankt Irene. Zo nu ga ik slapen. Dikke kus

Geen opmerkingen: