dinsdag 23 januari 2007

Candida!!:@ (schimmel infectie)

En ja hoor! Me lijf dacht; heey verrek Lisa begint een beetje op te knappen. Laten we eens roet in t eten gooien. Afgelopen nacht voelde k met me tong een raar plekje boven in me mond. maar ja ik dacht....Zoals Sander zegt. Is vanzelf gekomen, gaat dus ook vanzelf weer weg. Maar ja vanmorgen werd t gevoel nog wat vervelender, begon beetje pijnlijk te doen. En om half5 na de fysio had ik t niet meer. Deed echt zeer en t zat ook al aan de binnenkant van me bovenlip. Dus heb toch maar even de zaalarts gevraagd of die even wilde kijken. En ja hoor. Een candida in me mond en keel. Is een schimmelinfectie. Heb dat een jaar of 3 of 4 geleden in me porthacat gehad. Toen heb ik echt zonder te overdreven kritiek gelegen, dus ik schrok al helemaal. Maar geen paniek. Zolang het niet in je bloed zit alleen in je mond is t zo op te lossen. Krijg nu 3 x per dag een heerlijk drankje. Nystatine voor de kenners. Nog nooit zoiets goors gehad. Maar ja ff doorbijten en opdrinken. Hopen dat t snel minder word en dan helemaal weggaan natuurlijk. Wow ik schrok. Valt iets om in de kamer naast me. maar ja dit was t voor vandaag. Ik mag volgende week vrijdag naar huis. Nog ff volhouden dus. Doei Doei kus

Geen opmerkingen: