vrijdag 26 januari 2007

Nog ff een stukje,

Haay! Ik weet eigenlijk ook niet wat ik hier kom doen. Tis rustig op msn, vrijdagavond he. Iedereen is op stap. Dus dacht ik, ik maak me eigen feestje. Zit dus met me oordopjes in (geluid veel te hard natuurlijk) En heb lekker radio Caz! opstaan. Is de Welcome to you're weekend mix op. Vanaf 18:00 t/m 00:00! Dus lekker muziekje voor me. Heb net om half9 een Goeie film gekeken. Phone Booth! Had m al wel eens gezien dacht ik, maar ja boeie. Zit al de hele avond chocolaatjes te eten:P Best dom eigenlijk, ik heb al de hele opnamen weer ontzettende last van hoofdpijn. Is nog even een neuroloog geweest om te kijken of het niks ergs was. Zoals ik al had verwacht is het gewoon weer pijn van het vele hoesten en benauwd zijn. Vooral als ik smorgens wakker word is de pijn niet te harden. Slik dan bij opstaan nu ook standaard 2 paracetamol en een ibu. Maar die neuroloog vroeg dus; Lisa, drink je misschien veel koffie of cola, of eet je misschien veel chocola? Whahha nee hoor. En nu zit ik dus de hele tijd chocola te eten:$ Nou ja, ik kan het hebben zeggen we dan maar he, alhoewel. Iedereen die me ziet zegt dat ik dik ben geworden. Is ook echt wel zo:$ hii. Nou ik ga nog even die radio mix afluisteren en wachten op de nachtdienst. Slaap lekker allemaal!

Geen opmerkingen: