maandag 22 januari 2007

Weekend @ Hotel Azm

9:30--> Ontbijt op bed, 10:00--> Butler zet een lekker warm bed aan en legt me kleding klaar. 11:00--> Mijn chauffeur komt me ophalen met de limo om mij naar de pc hoofdstraat te rijden om daar eens flink te winkelen. 17:00--> Chauffeur haalt me weer op en pakt netjes al me tassen aan. 18:30-->avondeten word gebracht. 3 gangen menu. 20:30--> Bad staat al weer aan, dus kan er zo in. Moet wel eerst de butler nog ff de badkamer uitwerken. Ja James is een beetje een vies mannetje;) 22:00--> Heerlijk in een net schoon opgemaakt groot bed met heel veel kussens nog een dvdtje kijken. En dit heb ik zondag herhaald natuurlijk.....................................Dus!!! En dan nu wat ik als droom weekend heb....

Zaterdag is Inge met Niels hier geweest. Inge had de kinderwagen mee, niet om Niels in te vervoeren, maar om ze speelgoed mee te nemen. Haha. Blokken, knuffeltje, nog wat dingetjes en ze eten en drinken mee. Alles in de wagen en Niels liep er als een echte kerel naast. Geweldig. Nadat ik eindelijk na veel moeite ze jasje uit mocht doen en ze sjaal af kon die dan gaan spelen. En ik lekker met Inge kletsen. En aangezien net als alle 1000e kindjes van die leeftijd is, speel je dan natuurlijk niet met je meegesleepte speelgoed, maar met de hometrainer die bij je tante op de kamer staat. Haha. Wel schattig. Hij heeft ondertussen nog een mandarijntje, 2 plakjes ontbijtkoek, een fruithap en een frikadel! Gegeten. Dus meneer had een goeie dag. Inge heeft nog ff me peg verwisseld. Ik ben zo schijter, durf dat echt niet zelf te doen. Doet zeer…..Ook al zegt Twan van niet(K) Na een middagje met Niels spelen en lachen en met Inge kletsen gingen ze weer naar huis en ben ik even aan liggen. Werd 2,5 uur later wakker:$ Rest van de avond niet veel gedaan. Zondag heb ik een drukke dag gehad. 5 mensen op bezoek en allemaal tegelijk. Haha. Was wel gezellig. Inge belde me op dat Sander samen met Lindsey en Shirley op bezoek kwam. Maar Irene en Sjoerd hadden ook al gebeld dat ze langs wilde komen. Maar ja heb ze toch allemaal maar langs laten komen. Leek me wel gezellig. Sander, en de tweeling waren als eerste hier. Meteen melig en gezellig natuurlijk. Na tijd kwamen Irene en Sjoerd ook binnen gewandeld. Irene stiekem natuurlijk, vooral niet hoesten als er verpleging komt;) Ik heb van Irene en Sjoerd echt een super leuk cadeautje gekregen. Hou je vast mensen; ‘Het Penisboek’ Geweldig is die. Hahah, staat vol met feiten, onzindingen en plaatjes over en van de penis. Je kan je wel voorstellen dat dat nogal hilarisch was. Zo met 4 vrouwen en 2 mannen hier. Sander en de tweeling gingen na een tijdje naar huis. Irene en Sjoerd zijn nog best lang gebleven. Was ook echt weer super gezellig. We zijn al helemaal klaar voor cfbd vinden we. Hii. Rond een uur of 5 geloof ik was ik toch echt moe aan t worden en Irene kreeg honger haha. Dus gingen ze maar naar huis en ik lekker slapen. Heb weer een uur of 3 geslapen toen. Rest van de avond maar weer msnen en toen was me weekend al weer om. Vandaag kwam de dokter……rot nieuws! Ik kreeg tot vandaag Tobra en ciproxin, nou die hebben ze vandaag veranderd naar Tobra en Pepcil! En die Pepcil word ook niet vergoed en die moet ik 2 weken, dus je raad t al. Ik moet nog 2 weken hier blijven. K merk ook wel dat ik nog niet echt opgeknapt ben. Ja zolang ik rustig in bed lig, voel ik me heel wat. Maar vandaag ging ik voor t eerst deze opname met de fysio naar de oefenzaal.( hebben tot nu toe alleen op de kamer beetje geoefend) maar het was echt bagger het trainen. Was echt heel erg benauwd na 10x zo balkje wegdrukken met me benen. Dus misschien is het wel slim om nog 2 weken die kuur toch maar af te maken. Maar heb er zo geen zin in he. Had me er best op verheugd om komende vrijdag op ze hoogst maandag naar huis te kunnen en dan zou Twan naar me toe komen. Maar ja moet dan nog maar even wachten. Grrrr:@ Heb ff geteld…Dan zou ik dus 5 februari naar huis mogen. En me moeder viert de 10e dr verjaardag. Hmmm… Dan moet Twan maar de 6e naar mij toe komen. Hhaha. Regelneef ben ik he;) Poe me infuus is leeg, wat piept dat hard he in je oor. Haha. Ff op de bel drukken. Zo:P Maar ja, verder heb ik niet meer wat te vertellen denk ik. Ga even slapen denk ik. Had net bezoek ven Levi en een vriend van hem was mee. Dus was weer lekker druk en veel lachen. Nu stop ik echt. En k wil POST!!!!! Adres is: P Debyelaan 25 6229HX Maastricht afdeling A3 kamer 22. Wel ook me naam op de enveloppe zetten he!

Jammer dat dit maar een droom was en dat ik volgend weekend weer gewoon in Hotel AZM moet doorbrengen;).................

Geen opmerkingen: