maandag 29 januari 2007

Irene in de Top Sante!

Haay, allereerst dus even dit. Irène staat in de Top-Sante (tijdschrift) Ze verteld hierin over haarzelf en CF. Ik heb vanmiddag het blad gekocht en vond het een super goed verhaal. En een hele leuke foto stond erbij. Kopen dus! Even denken wat ik verder nog te vertellen heb. Ja heb de afgelopen dagen erg veel last van me rug en nek en daardoor echt ontzettende hoofdpijn. Zo erg, dat ik niet tegen daglicht kan. Rond een uur of 2 smiddags zakt de pijn een beetje en dan kan ik eindelijk een beetje wat gaan doen. Zolang ik dan wakker blijf komt de pijn niet terug, maar val ik in slaap, word ik weer wakker met die rottige pijn. Er is vrijdag nog een neuroloog geweest, maar kon ook niet echt vinden wat het is. Nu zei de fysio dat ik in me slaap misschien een zuurstof tekort heb. Maar als dat zo blijkt te zijn, moet ik weer aan die kapbeademing denk ik. Dus ik laat t nog even zo, wil even kijken hoe het thuis verder gaat. Hoop eigenlijk dat het dan wat minder word, weet ook niet waarom maar toch;) Gister (zondag) waren Steven en Janou hier. Heb weer zo gelachen, Steven vond het leuk om de hele tijd een handstand te maken op een stoel. haha. En toen gingen we uit verveling ook nog afkortingen opnoemen en kijken of we alle 3 wel de betekenis wisten. Nou best nog lastig sommige he;) Vandaag is mam geweest, ze was vroeg hier dus k lag nog in bed, gordijnen dicht en ontzettende pijn had ik. Dus toen me moeder kwam en toen ook nog de cf-verpleegkundige, kwamen er tranen, heel veel:$ Voelde me zo rot. Ik haat t zo om hier langer dan 5 dagen te liggen en dan de reden ook nog, omdat de verzekering je medicijnen niet voor thuis vergoed! Is toch belachelijk! Maar ja, na ff me gal gespuugd te hebben en uitgehuild te zijn heb k me ff aangekleed en even met me moeder onder gaan lopen. Vanmiddag heeft mijn fysio me rug gemasseerd en daarna in me bed nog een warmtepakking in bed gehad. Dus ben lekker verwend. Had ik even nodig. Heerlijk. Morgenvroeg om 9uur komt Richard (rij-instructeur) me ophalen, dan moet ik om 10uur die medische keuring rijden. Ik hoop dat ik morgen niet zo hoofdpijn heb, zal wel maar ja. Heb doosje pijnstillers dus bij me bed. Dus die pak ik morgen gewoon al heel vroeg en dan hopen dat t goed komt. Ik ga zo maar s slapen. Nou ik laat morgen avond weten hoe het gegaan is. Zal wel goed gaan hoor. Moeten ze toch met iets heel goeds komen als ze vinden dat ik niet mag rijden. hahha. Groetjes. En allemaal die Top-Sante kopen he!

Geen opmerkingen: