maandag 1 januari 2007

Oud en nieuw vieren bij Twan en niet te vergeten Purcy is vandaag 15 geworden!!!

Jaja, vandaag is Purcy 15 jaar geworden. Gefeliciteerd broertje!!! En dan nu even een verhaaltje over me weekje bij Twan. Hebben jullie allemaal een goeie en leuke jaarwisseling gehad? Ik had echt een hele leuke! Ben donderdag naar Twan toe gegaan. Waren echt weer paar hele gezellige dagen. Alleen het begon allemaal een beetje met een echt Lisa-blunder. Me zus had me gebracht. Nou al me spullen uit de auto gehaald en na ff wat te drinken ging Inge weer naar huis. En 2 uur later gaat me telefoon, was Inge. Dat ik me handtas in de auto had laten liggen en daar zat me insulinepompje in! Aaaah! En ik heb die echt hard nodig snachts. Maar ja uiteindelijk heb ik die nacht maar zo insuline gespoten. Ging uiteindelijk toch niet helemaal goed. Suikers rond de 18 meteen. Maar ja hoe krijg je dan dat pompje daar zo snel mogelijk. Wilde het laten opsturen met de post, maar dat duurde te lang. Dus me moeder is de volgende ochtend toch maar weer naar Twan gereden om dat ding te brengen. Schaamde me dood, gebeurd me dus ook echt nooit meer he. Haha! Ben vrijdag gezellig met de mama van Twan gaan winkelen. Hebben Twan lekker thuis gelaten:P ff vrouwen onder elkaar he;) Ik zocht een zwarte v-hals trui. Zodat ik daaronder een wit bloesje kon doen. Dus wij heel de stad door zoeken, alles passen, totdat we bedachten (na 2uur) dat bij de eerste winkel waar we geweest waren wel erg leuke kleren waren en misschien daar s beter moesten gaan kijken. En ja hoor, daar hing t perfecte truitje. Dus die heb ik gekregen. Lief!!! Na t winkelen nog ff warme chocomelk gedronken en toen toch maar naar huis. En wij komen thuis, komt mijn lieve vriendje net uit bed:P haha. Dus die had zich dat goed bedacht, Lisa vroeg uit bed en hij slaapt een halve dag. Maar ik was zo moe, dus we gingen even op de bank zitten, nou ja k ging even liggen en viel zo in slaap. Dus we zijn maar vroeg naar bed gegaan. We hadden t wknd ook nog een verjaardag. Dus zijn we ook nog een avond geweest. Zijn we lopend heen gegaan, whaha 5 huizen verderop:P Maar klinkt leuk. Ben even aan t denken of ik nog wat te vertellen heb hoor. OWJA! We hebben eindelijk onze ringen. Dus heb m nu om! Hij is mooi!!! Zo leuk om samen ringen te hebben. Echt schattig. Maar ja toen was het eindelijk de 31ste:P Hebben lang lui op de bank gezeten. Beetje energie sparen voor de avond he. Wel kwamen er 2 vrienden van Twan langs om een beetje een spel in elkaar te zetten om die avond met de hele groep te doen. Soort triviant, alleen dan eigen gemaakte vragen. Over het afgelopen jaar en hun zelf natuurlijk, wat er op vakanties enzo gebeurde. Heel grappig. We zijn die avond eerst met een paar man uit eten geweest. In zo ding, moest je vooraf betalen en dan kon je onbeperkt eten en drinken. Echt jongens iets he:P Maar Twan en k vroegen of we ook minder mochten betalen want wij eten echt niks. Uiteindelijk moesten we van die mevrouw daar dan 15euro pp betalen. Nou we hadden uiteindelijk 1 soep en 1 glas drinken op. Duur soepje alsnog dus. Hahahaha. Twan en k zijn iets eerder weg gegaan daar, konden we nog ff rustig zitten. En toen iedereen weer bij Twan thuis was, eerst even met ze alle gezellig zitten. Oh was nog stom:$ We hadden al een paar dagen de top2000 van radio2 opstaan. En zijn dus allemaal liedjes wat me vader altijd luisterde. Maar ik vond het heel leuk, dus lieten het ook gewoon opstaan. Maar kwam net toen iedereen daar zat zo heel belangrijk liedje zeg maar. En dan moet ik meestal huilen, nou nu net dus ook he! Maar ik zat gelukkig even alleen met Twan, want ik wist dat dat liedje zou komen. Maarja, Twan was heel lief voor me dus t ging snel weer goed. Was wel helemaal rood van t huilen toen we weer bij de rest gingen zitten:$ Zul je zien, gaat zovaak goed dat ik niet hoef te huilen en dan net dan wel. Maar we hebben die avond dus nog dat spel gedaan. 4 groepjes gemaakt en dan al die vragen beantwoorden. Eerst een glas bier leegdrinken (het vrouwengroepje dronk water) en dan mocht je t antwoord zeggen. Haha leuk. De meiden werden 3e. Valt nog mee he. Hebben iig niet verloren:P En toen het eindelijk 00:00uur was, had ik het natuurlijk weer niet in de gaten. Dus Twan gaf me een kus, maar ik dacht gewoon zomaar. Whhahahahaha DOM!!! Had het snel daarna toch wel in de gaten hoor:P Hebben uiteindelijk elkaar nog ff lief gelukkig nieuwjaar gewenst hoor, niet dat jullie allemaal denken dat ik zo botte boer ben:P Daarna de rest nog even iedereen gezoend enzo en toen toch maar even buiten vuurwerk kijken. Was koud buiten en omdat de rest toch allemaal nog uitging gingen Twan en k lekker binnen zitten. Zijn ouders en oom en tante zaten daar. Hebben daar nog tot een uur of half 3 bij gezeten. Was ook heel gezellig. Toen toch maar eens naar bed…………….. Volgende dag moest ik weer naar huis. Hebben Steven en Janou me savonds opgehaald.

Geen opmerkingen: