maandag 8 januari 2007

Druk klus weekend

Haay! Ik zit hier tussen de knuffels en naaldencontainers! Haha jaja. Nee me bureau staat tegen me raam aan. En op die vensterbank heb k natuurlijk allemaal zooi staan enzo. En nu wil me moeder even me ramen wassen. Dus me bureau werd bruut aan de kant geschoven en alles van me vensterbank op me bureau gezet. Dus kan nog net typen op me laptop. Zovol staat het hier nu. Maar het is nu pas 11 uur ‘s morgens en heb het al druk gehad. Ik zou vanmorgen eigenlijk om 7uur in Sander’s huis zijn. Daar kwam een stukadoor, maar hij had toch zelf vrij dus ik hoefde er gelukkig niet uit. Was er al uit maar ja. Kon wel lekker terug. Ohhh me moeder doet nu me luxaflex omhoog. Word verblind door dat licht. Haha ze zegt nu…K snap niet dat jij altijd die dingen dicht heb. Oh heerlijk zo lekker in het donker:P Twan word er ook al gek van, dat ik altijd liever in het donker zit. Maar ja word weer een verhaal zie ik. We hebben hier een super druk klus weekend gehad. De hele boven en zolderverdieping hebben Inge, Sander en Steven hier laminaat gelegd. En de zolder behangen en geverfd. En bij mij een nieuw bureau en een mega gave slaapbank. Dus alles is weer mooi hier. Jeeeeeej!!! Maar k moet nog ff alles netjes terug zetten op me plankjes en nog mooie kussentjes op de bank en dan maak k foto’s voor op me site. Dus nog even wachten. Hii. Ik heb dalijk rijles. Denk dat ik al een maand geen les meer heb gehad. Of ik was ziek, of vakantie natuurlijk. Hoop dat het nog een beetje goed gaat. Ben best nerveus. Aaaah nee, k kijk naar buiten he en t regent en waait keihard. En dan moet ik rijden! Aaaah! Hahahha. Maarja. Heb er ook wel zin in. Dit is echt een dom warverhaal he:S Nou ik ga maar stoppen, misschien dat ik morgen een beetje normaal iets kan schrijven. Doei Doei xx Ow ja, vinden jullie niet dat me dagboek netjes geordend is zo met die jaren apart. Heeft Twan weer mooi gedaan he! Dankjewell lieverdddd!!!!

Geen opmerkingen: