woensdag 3 januari 2007

Kamer aan het pimpen!(H)

Whoehoehoe. Ik heb gister gewinkeld met me broer en me moeder. Hebben laminaat gekocht voor mijn zitkamer, me moeders slaapkamer en de zolder. Purcy’s kamer is dat. Daar word allemaal laminaat gelegd. Sander is gister als eerst aan mijn kamer begonnen en die was snel af. Vandaag heeft die me moeders kamer gedaan en de zolder een deel..Maar ik heb dus ook een nieuw bureau gekregen en een nieuwe hele leuke slaapbank. Maar die komt vrijdag. Maar als hier alles weer ingeruimd en klaar is, maak ik foto’s en die zal ik hier dan ff neerzetten. Het is heel mooi geworden. Vandaag moest ik in Maastricht in het zkh op controle. Was allemaal wel goed. Hoefde alleen maar even bij de arts te praten. Hoeste wel veel en veel moe, maar we hebben samen besloten dat ik nog geen opname hoefde. Ben maandag ook weer aan een ciproxinkuurtje voor 2 weken begonnen, dus we wachten maar even af wat er gebeurd. Voel nu toch wel dat ik de afgelopen week veel gedaan heb, maar heb deze week nog geen tijd om bij te komen. Vanaf maandag heb ik pas weer even niks. Nog even doorbijten dus. Ga zondagavond wel naar een theatershow van Marc-Marie Huybrechts. Dat is natuurlijk wel heel leuk. Nou ik laat het hier voor vandaag even bij. Ben moe en wil zo gaan slapen. K schrijf deze week wel weer een keer wat hoe het gaat. kus

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey lieserd,

Als je weer eens je kamer gaat pimpen kijk dan ook eens op www.posterwand.com.

Groetjes