vrijdag 19 januari 2007

druk en nog niet opgeknapt....

Haay! Nou k ben hier al weer 5 dagen. Heb paar daagjes niet geschreven. Beetje te druk en ook te moe. Dinsdag zijn Purcy en Levi op bezoek geweest. Was gezellig. Ze hebben echt als 2 kleine kinderen met me bed zitten spelen haha. Echt grappig. Dinsdag is Hans van fok nog geweest om bij Denise een laptop met internet te brengen. Dus kwam die toch nog even bij mij langs. Nog even samen naar de röntgen geweest haha. Gezellig hoor. En om in de sfeer te blijven heeft die hier op me kamer nog wat foto’s van mij met me laptop gemaakt voor op de foksite gemaakt. Heb ook nog ff foto’s gezien van Daphne dr eigen huisje. Was bijna jaloers…..zo leuk!!! Ik vind eigenlijk dat Daphne haar huisje aan Twan en mij moet geven. Ga nog even een goeie reden bedenken;) Nou na tijdje ging Hans weer naar huis en ben ik nog ff gaan slapen. Hij was om 11 uur hier dus k moest beetje vroeg wakker worden. Woensdag is me moeder geweest. En gister Wendy nog even. Die werkt hier ook, dus die kwam hier even pauze houden. En Lars is gister heel lang geweest. Dus veel bezoek, wel leuk. Gister hebben we de tobra spiegel geprikt, hoorde vandaag dat die niet goed was. Dus hebben m net nog maar een keer gedaan. Hopen dat ik nu wel de goeie dosis krijg. Knap ook nog helemaal niet op. How wacht ik vergeet wat leuks te vertellen. Me moeder is woensdag niet alleen mr op bezoek geweest. K ben zelfs weg geweest savonds!!!! K ben met me moeder en de schoonouders van me zus eerst uit eten geweest (heb lekker scampi’s gegeten) En een kinderijse:$ Zat zo vol van de rest dat ik als toetje maar een kinderijsje vroeg. En daarna zijn we naar t theater gegaan. Voorstelling van Marc-Marie Huybrechts. Het was echt geweldig. En nee, ik ga niks navertellen. Want dan is het niet meer grappig. Ik heb iig een super leuke avond gehad. De mevrouw wat naast mij zat wat minder, die heeft namelijk de hele avond niet 1x gelachen. Ik denk dat die in de verkeerde zaal zat ofzo. Ff tussendoor, ik zie nu bij hart van NL. Dat het volgende week gaat SNEEUWEN! Raar land hebben wij hoor. Haha. Maar nog ff terug naar me avondje uit. Ik kreeg ineens in t laatste 15 min van de show hoofdpijn. En ja hoor. Me zuurstoftank was helemaal leeg. Was niet goed gevuld. Maar wilde toch de show afzien. Dus ben toch maar blijven zitten. Was uiteindelijk niet zo goed idee. Moesten natuurlijk ook nog hierheen terugrijden( is ook nog ong 10min) maar k kwam hier op me kamer in t zkh. En had ontzettende hoofdpijn, benauwd en echt heel duizelig. Volgende ochtend voelde ik t eigenlijk nog. Maarja, was wel een super gezellige avond. Heb vandaag met de fysio voor t eerst deze opname een stukje gelopen. Pff……Was kapot. Dus ik knap nog niet echt op, kom waarschijnlijk doordat ik nog niet de goeie dosis tobra krijg. Nou morgen komt Inge met Niels. Had gister Inge aan de telefoon, ze lief me even horen dat Niels ontzettende de slappe lach had. Geweldig, Ben zo dol op dat kind he. Zo lieff…. Hij kwam niet meer bij van t lachen. K zal morgen wel een fototje van m maken en s op me site zetten. Hij is namelijk naar de kapper geweest, ziet er nu heel anders uit. Nou tot morgen dan. Kus. HATSJOEEEEEEEEEEEEEEEE! Poe die was hard:$

Geen opmerkingen: