vrijdag 29 juli 2005

Morgen Fokkamp!

Nou tis zover, morgen eindelijk op fokkamp!!!!! Ben gister nog ff met Inge en Niels natuurlijk naar de stad geweest. Leuke schoenen en een broek gekocht:P en lekker op een terrasje wat gedronken en mensen kijken. Wat is dat toch leuk hahha. Nou en ik had me dus voorgenomen om vandaag helemaal niks te doen en lekker uit te rusten voor een drukke drukke week fok. Nou daar is niks van gekomen. Ben dus nu net thuis, hele dag weggeweest. bij oma langs, caravan inladen voor me 2e week vakantie he:P en nog naar Inge, en uit eten met ze alle. druk leven heb k he. Ow ja en natuurlijk nog me koffer ingepakt. En dan morgen om 9 uur opstaan. laatste spullen pakken. en dan om 11 uur moeten we weg. En dan een HEELE LEUKE WEEK FOK!!!!! heb er reuze zin in. K laat het hierbij. want ben egt moe en ga nu slapen. K zie jullie weer over 2 weken. EN niet me verjaardag vergeten he de 12e, ben dan wel nii thuis, maar verwacht toch wel smsjes en telefoontjes:P 17JAAR HE! Groetjess en tot over 2 weken! KUSS

Geen opmerkingen: