zaterdag 23 juli 2005

oppassen met Nikkie

hahha heb eig helemaal niks te vertellen, maar k ben me aan het vervelen en ging wat achtergronden op me site veranderen. En aangezien ik het dan toch opnieuw online moet zetten, vertel k hier maar wat. Heb vandaag hier thuis op Niels gepast samen met Nikkie. Ging goed he nik;) hahha. En voor Inge nog wat mooie lijstejes gemaakt met een foto en voetafdrukjes van Niels. Voor oma en de oma's enzo. hiii. Voor de rest heb k een outfit gescoord voor het themafeest op fokkamp, Nou egt t ziet dr heel fout uit. maar wel stoer!! Heb eig vandaag verder niks gedaan. Alleen gek doen met Bjorn op de webcam, heb me rot gelachen! Morgen ga k op de rommelmarkt kijken, want nikkie staat daar spullen verkopen., eg lachen. En nu ga k me verder vervelen en hard mee zingen met mijn muziek.lekker vals hoor. Doeiiiiiii Gr Lisa (echt ik verveel me doooooood)!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: