dinsdag 5 juli 2005

uitslapen

lang lang lang uitgeslapen. sow werd gewoon met kopijn wakker, zo vast geslapen. maar ja was ff nodig, was kapot van het weekend. was wel leuk hahaha. Werd eig wakker van de deurbel, wil nie weten hoe lang ik anders geslapen had. Kwam iemand een nieuwe voedingspomp brengen, sta je dan in je pyama hahha. begint die man ook nog hele verhalen te vertellen. pffff......maar ja, Vandaag lekker hele middag en aaf bij inge ted en niels geweest. Moest een uurtje of 2 oppassen. Nou normaal huilt die bijna niks, en nu was ik alleen, begon die te huilen! aaaaaaah, maar ja ik kan t wel hr. uiteindelijk sliep die toch een beetje. en kon ik ff tv kijken:P Maar het oppassen was wel leuk hoor, wil ik wel vaker doen. heb nog daar gegeten. en met ted en inge een lijn opgehangen om alle gekregen babykleertjes aan op te hangen. maar ja na veel gerommel hing die lijn, maar toen waren die kleertjes te zwaar. dus nu hangen ze nog niet hahhah. Nou toen nog daar gegeten en weer naar huis. Tot heel laat nog een film gekeken, 'racing stripes' was wel leuk. gaat over een ezel haha. verder niks te vertellen dus doei!

Geen opmerkingen: