vrijdag 1 juli 2005

Gesprek Utrecht

Ff bijpraten:P Ben woensdag dus naar Utrecht geweest. Om 6.45 opstaan en een half uurtje later zaten we in de auto. 2 uur rijden en we waren in Utrecht. We konden meteen bij die dokter komen, want we waren precies om 10 uur daar. Hebben een gesprek van een half uur gehad. Vooral over de risico's van een transplantatie en dat je dr echt veel voor over moet hebben en zo. Maar hij had me vorig jaar al een keer gezien bij die operatie van toen en hij had toen al wel gezien dat ik genoeg wilskracht had voor zo operatie en eerst nog zo lange wachtlijst! Nou dat is toch lekker om ff te horen hoor, al zeg ik t zelf:P Toen ging die me nog ff nakijken. long luisteren enz. Volgende week maandag op 11 juli bellen ze me op en dan hoor ik of ik gescreend mag worden. Maar we kunne er wel van uitgaan dat het doorgaat. Nou toen konden we weer naar huis. En ik dacht dat ik met me broer in een tank ging rijden maar t was een jeep hahha! ook wel lachen. Maar ja dus ik hem bellen van Steef kunne we dan nu komen. was het veel te druk op ze werk, dus ik ga een andere keer met m mee, dus dat komt nog. hahha Nou toen gingen we naar Feliks, Goeie wegwijzer is die joh hahhahha! hele weg wijzen door de telefoon snapte er alleen niks van:P maar ja daar aangekomen ff wat gedronken en gekletst. Konden alleen niet te lang blijven, want we gingen ook nog naar Eline. Nou daar ook weer kletsen en wat drinken en toen echt maar naar huis. Was echt kapot. En toen hebben we dus anderhalf uur in de file gestaan!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaah en t was super heet. pfff Nou toen we thuis kwamen had ik geen zin meer om hier wat te schrijven vandaar dat t er nu pas staat. Gister (donderdag) heb ik lekker de hele dag bij Inge en Ted gezeten en Niels natuurlijk. heb lekker met Inge en niels op bed gelegen enzo. 's avonds met Ted naar mc-donalds en dat thuis gegeten. Lekker laat naar huis. Vandaag heb ik tot een uur of 12 in bed gelegen. Kon niet opstaan zo moe bleef ik. Nou toen toch maar in bad, want vandaag was de diploma uitreiking!!!!!!!!!!! Nou steven, janou, inge, ted en niels, purcy en me moeder gingen mee. Nou iedereen moest op t podium komen om ze diploma te halen. en toen was ik aan de beurt! Ging me nederlands lerar een praatje houden over mij dat die t zo knap van me vond. en toen................moest ik janken! shit man! maar ja ik zat nog in die zaal was nog niet op t podium. dus snel afvegen en weer lachen. Toen moest k toch dat podium op! Kreeg k me certificaat voor ned en eng! en................. toen kreeg ik de cheque met het geld wat ze met de marathon hadden opgehaald! En ineens zegt die man, ja er is ook iemand van fok hier! En wie kwam daar van achter uit de zaal aanlopen. Willeke!!!!! zooooooo leuk! had dr echt al lang niet gezien enzo! dus die kwam ff bedanken en mij feliciteren! kreeg nog bloemen namens de mensen van fok! echt heeel leuk! BEDANKT, willeke voor het komen! en de bloemen van fok! Ow ja ze hebben .....niet schrikken! €9500,- Opgehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou dat is echt zo gaaf! Nou toen nog ff wat drinken daar door iedereen gefeliciteerd worden en toen lekker naar huis. Nu ga ik lekker tv kijken en morgen feestje met de mensen van het zkh en school. en zondag met familie! heb er zin in! Groetjes een super blije Lisa! Ow ja op me certificaat stond een foutje. ipv 12 augustus geboren 22 augustus hahhahhha heb ik weer:P maar ja ben er lekker toch super blij mee.

Geen opmerkingen: