dinsdag 19 juli 2005

Moeders.....

Whaaaa, was leuk dagje vandaag. Heb gister voor me moeder me hele dagboek uitgeprint. Ze is bang dat me site en me laptop crasht en er dan niks meer over is. hahha dus het zit nu veilig in een mapje. Fikt t hele huis af dalijk, is ze ook nog dr mapje kwijt hahhahhah! maar ja nu ff over vandaag. Werd vanmorgen wakker en toen waren me broertje en me moeder al onder. Heb er dus niks van gemerkt dat ze opstonden, dus echt vast geslapen. Maar ja ben ik ook maar opgestaan. 's middags kwam bezoek. en daarna moesten we m een beetje wegwerken, want we gingen bij me broer in Oirschot op ze werk kijken. (leger) voor degene die t niet weet:P maar ja toen daarheen. waren we nog te vroeg dus we moesten ff wachten tot die klaar was. Toen die klaar was, konden we naar binnen. En we zijn met een jeep en een vrachtwagen door zo zandveld gaan rijden! ohhhhh was echt gaaf. Me moeder voorin die jeep en purcy en ik achterin. en steven rijden natuurlijk. Pffff wat rammelt dat, ben helemaal door gerammeld!!!!!!! en me moeder was bang hahhha hele tijd roepen: STEVEN IK WIL DIT NIET! en steven scheurde echt over dat veld en keihard over van die bergjes heen. overal van die stofwolken hahhah! egt zoooo vet he! En toen gingen we moeder even afzetten en gingen purcy steven en ik nog met die vrachtwagen rijden! en ja hoor weer over dat zandveld en over die bergen!!!!! hahhha heb me rot gelachen. na t rijden had k me toch een hoestbui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIET normaal!!!!! maar ja was echt lachen. Toen naar huis en nog met janou en haar moeder uit eten bij de Griek, was lekker:P We zijn nu net thuis, en ga dalijk lang lang in bad en dan nog ff msnen. en meer niet. Pff dit was t wel, ben echt kapot! Groetjes een super moe-e lisa hhahha moe-se:S

Geen opmerkingen: