woensdag 27 juli 2005

Simone

Het is vandaag al weer een jaar geleden dat Simone is overleden. Wat gaat dat toch snel he! Niet normaal. Maar vergeet dr echt niet hoor!!!!!

Tjah, eens denken wat k verder kan vertellen. Ow ja! k had vorige keer verteld dat ik op de rommelmarkt ging kijken, omdat nikkie daar stond!!!! Nou egt weer een Lisa-Nikkie actie, want k ging in hoensbroek op de rommelmarkt kijken, terwijl Nikkie in lotbroek stond!!!!!!! dus k bel haar op, want k kon haar natuurlijk nii vinden, hahha helemaal lachen..........sta je daar................. k ben in lotbroek hahhhhhahhhahah! Dus ja hebben we maar in hoensbroek gekeken, want we waren lopend en dat is beetje ver lopen met een kinderwagen en een rolstoel naar lotbroek! Maar ja hebben niks gekocht, wel op een terrasje wat gedronken en mensen kijken! hahha lach je je dood hoor. heb in t dorp nog een rokje en een truitje gekocht. eg heel leuk. Gister ben k bij Inge geweest want toen kwamen corry en herman bij inge op kraamvisite. Was ook gezellig. En op de terugweg, kwamen we nikkie nog tegen en wij natuurlijk weer lachen kletsen enzow. En toen reden we verder en toen moest k zo van dr parfum hoesten dat k op de parkeerplaats de autodeur open deed en zo moest kotsen hahhhahhha! was wel goor hoor. Maar ze zei dus tegen me ,....ja k kom ZO even bij je lang en dat was om 2 uur! En die kwam maar niet en kwam maar niet. en toen was het 10 uur en dacht ik die komt niet meer, k ga in bad. En ja hoor, je merkt het al, stond nikkie aan de deur. nou ja toch maar ff snel in bad gegaan. En toen met nikkie gezellig gedaan hahha. En foto's bewerkt van een bepaald persoon!;) hahhahhahhahha heb me dood gelachen. ohh valt me nu op hoevaak ik HAHHHAH in mijn verhaal zeg, maar dat komt gewoon, omdat k me eg rot lach altijd. Hii. (was geen hahha) Nou ze ging dus om 12 uur weg ofzow, en toen nog ff tv gekeken en slapen. Heb eg beroerd geslapen...pffff maar ja vanmorgen ging k met me moeder en purcy naar de lidl, want die was opnieuw geopent, omdat ze daar verbouwd hadden. (lkkr belangrijke info maar ja) Maar ja wij gingen daar dus ff boodschappen doen, pfffff DRUK!! was echt niet leuk meer op t laatst. heeeeeele lange rij, maar dr was 1 ding wat dat goed maakte. IK HAD SJANS! Van echt een leuke jongen, hij was alleen niet groter dan een meter, geen grotere schoenmaat dan 30,n niet ouder dan 4!!!!!!! hahhahhahhah, hele tijd was die lief naar me aan het lachen en verlegen aan het doen bij ze ouders. was echt leuk ventje. Dus bij deze voor alle jongens,,,,,,,vind je me leuk? lach lief, doe verlegen bij je ouders, krimp een stukkie, en trek kleine schoenen aan! dan vind k je geweldig! maar niet zo praten als een kind van 4, want dan heb k nii veel aan je! nou ja of juist wel;) pff wat een onzin weer.!!!! Maar ja rest van de dag ben k bij inge en niels geweest. Heb hem voor t eerst de fles gegeven. ohh egt lief he! helemaal huilen als die fles uit ze mond gaat. Nou en rond een uur of 9 kreeg k me toch koppijn!!!!!!!!!! was me zuurstof op. Dus heeft ted me naar huis gebracht. en nu lig k lkkr in me bed, want morgenvroeg.....je raad het al. weer naar inge, en dan met niels in bad en ff naar de stad. Dus k ga zo maar eens slapen. Groetjussssss

Geen opmerkingen: