maandag 18 juli 2005

Update

Als eerste wil k ff zeggen, dat de screening 22 augustus begint en dan ben ik 4 dagen in utrecht, dan 3 dagen thuis en dan nog s 4 dagen naar utrecht. Dus heb nu nog ff 2 weken thuis! dan een week FOK! en dan nog en weekje naar de camping met me moeder en purcy.
Ff kijken hoor wak de afgelopen dagen gedaan heb, ik vergeet dat altijd zo snel. Vrijdag en zaterdag heb ik met Inge en me moeder gewinkeld. zal ff op noemen wat ik allemaal gekocht heb. Nou ja gekregen dan he haha. Beige teenslippers, een witte rok, die is echt heel mooi. 13 truitjes hahhahha dat klinkt overdreven, maar ja tis echt zo:P uhm 3 joggingbroeken, die zijn voor als k in t zkh lig, vind k dan lekkerder zitten dan een strakke spijkerbroek. hahah. Nou dat heb k dus allemaal gekocht. ow ja en een agenda! zondag heb k helemaal niks gedaan, moest k ff goed bijkomen van me winkelmiddagjes. Vandaag heb ik lekker uitgeslapen. en lang in bad en de rest van de middag purcy heel erg gepest. haha op t laatst was die boos. was wel grappig hr!!!! En net zijn we in epe ijs gaan ete. heb me rot gelachen, purcy en ik waren echt retemelig!!!!! heb nu buikpijn van t lachen. hahha nu zie k op tv een paard he en moet nog wat vertellen, was het bijna vergeten!!!!!! We kregen vandaag een brief van fok, en we hebben altijd een themafeest hea! en dit jaar is t thema! WESTERN hahhahhhahha. zoooooo grappig. maar ja nu moet ik als cowgirl verkleed:P moet maar s goed nadenken wat k dan aan ga doen. Dus ideeën?? laat t me weten! Nou ben vandaag ook bij een andere fysio gaan kijken en k mag donderdag voor een gesprek komen en wat eerste kleine testjes. en dan kan ik vanaf dan daar gaan sporten!!!! JOEPIE:d Nou dit was het wel voor vandaag denk ik. Groetjussss

Geen opmerkingen: