woensdag 6 juli 2005

Controle

Moest vandaag op controle in het zkh. Eerst longfunctie, was maar 25% echt balen! maar ja, toen ff de pac doorspuiten, maar de laatste 2x ging het niet zo goed, mijn pac lijkt ene beetje los te zitten dus hij schiet soms aan de kant. En nu ging het dus echt goed mis. De naald schoot er echt helemaal naast. AAAAAAAAAAAAAUW! Dat deed echt ff pijn. maar ja ik ben een bikkel, hahha dus gewoon nog een keer. en toen ging het goed:P maar ja die verpleegster schrok ook, maar ja kon zei niks aan doen. Dus Dorien! je bent nog wel lief hoor. hii. Toen bij de dokter langs. Nou die zag die 25%, wel een kuurtje of geen kuurtje?...........Geen kuurtje hahha! Maar moest wel sputumkweek inleveren, en dan donderdag moet k bellen voor de uitslag. en dan toch misschien een kuur, want ik wil wel goed op fokkamp en dat is al bijna! Dus, maar die kuur mag dan wel thuis. hoef dus niet in het zkh te liggen. Daarna natuurlijk weer naar huis, eerst nog ff bij niels kijken hahahha! Die inge en ted moeten gek van mij worden, moet iedere dag ff niels kijken. en toen lekker naar huis. Nu ga ik msnen, in bad, en slapen. dus doe iedereen de groeten! en aju paraplu!

Geen opmerkingen: