maandag 11 juli 2005

Niks doen

Ff denken hoor wat k allemaal gedaan heb......eigenlijk helemaal niks.:S ja in de zon zitten en niksen. Zaterdag zou ik naar Roel gaan examenfeest!!!! maar dat heb k maar afgebeld, ff energie sparen voor fok he. 's avonds is nikkie nog ff geweest, weer dom lachen om alles natuurlijk;) Purcy is zaterdag op scouting kamp gegaan voor een week. lekker rustig nu!!!!! Gisteraaf ben ik met mam en oom michiel in heerlen wat gaan eten. was echt gezellig. ik een uiensoep:P zag er alleen heeeeeeeeel vies uit. hiiii. Vandaag benik met inge ted niels en mam even naar heerlen geweest, want ze moesten nog wat hebben voor niels, maar dat hadden ze niet. zijn we maar ff ergens wat gaan eten. K weer uiensoep hahha en weer zag t er raar uit:S zal wel raar uit moeten zien dan, weet t ook niet. LOL. vandaag zou de cfverpleegkundige bellen of k gescreend mag worden of nie? maar we hadden gebeld omdat ze nog steeds nie gebeld had, en toen zei ze dat ze me nog moesten overleggen en dat ze MISSCHIEN nog terug zou bellen. Dus we w8en nog maar ff af. hoop wel echt dat ze nog belt, want k ben rete zenuwachtig, en de rest hier ook geloof ik. pffff. maar ja nu ga ik heeeeeeeerlijk in de zon liggen. zit al hele dag in me bikini maar nog nie in de zon hahha, dus ff groot glas cola pakken en dan bruin worden. Als ze belt laat ik t weten. kusssss Miiii

Geen opmerkingen: