donderdag 14 juli 2005

Geen zin

Pffff, k heb helemaal geen zin om wat te schrijven eigenlijk. Ga ook maar weinig schrijven. Heb nog niks gehoord wanneer de screening precies is. denk dat ik snel wel een brief zal krijgen waar alles instaat. Als ik die krijg laat ik het weten. Morgen ga ik lekker winkelen met me moeder en me zus. heb dr zin in. Heb vandaag ff lekker 50 euro verdient:p Was bij een kennis en die had een ladder regen t dak staan en die was aan t vertellen dat die t eng vond om daar op te klimmen, k hem dus uitlachen. En toen legde die 50 euro helemaal boven op die ladder en die mocht ik dan halen. maar ja die d8en natuurlijk dat k dat nooooit zou doen. haha misged8. die 50 euro zit in de pokket:P maar ja dit was t voor vandaag. heb echt gewoon geen zin om wat te vertellen. Ben moe en heb t zoo warm en beetje benauwd enzow en moe. Dus tot ander keer maar weer.

Geen opmerkingen: