dinsdag 28 juni 2005

Bijpraten

Haaaay! was er ff een paar dagen niet:P nou ja ik was wel gewoon thuis. Nou ja dat ook weer niet. ben eigenlijk t meeste bij inge en ted geweest en bij Niels natuurlijk! Wat is t toch een lief manneke!!!! ja ik kan nu wel een verhaal opschrijven van de afgelopen 4 dagen, over hoe lief die lacht en hoe lief die handjes en voetjes zijn. maar ja dat geloven jullie toch wel! Heb wel weer een heleboel nieuwe foto's dus die zal k er morgen opzetten. als ik dan niet te moe ben, want heb morgen een hele drukke dag! Moet om 7 uur op en dan naar Utrecht. daar om 10 uur eindelijk het eerste gesprek met dr de graaf. over longtransplantatie. ben zoooo zenuwachtig. en vind t eigenlijk ook wel beetje eng. En daarna gaan we bij mijn broer even op de kazerne langs, want k mag ff meerijden in zo tank......weet je hoe vet!!!!!!:P en daarna even langs Feliks!!!!!!!!:D en daarna nog langs Eline! heb dr zooo zin in. En daarna natuurlijk nog ff bij Niels kijken:D Dus morgen komt er een lang lang verslag en foto's. nou ja ik heb nie zo veel meer te vertellen, morgen wel:P heb er zin in!!!!!!!!! kusss van weeeer de meeste trotse tante van t lang toch wel

Geen opmerkingen: