donderdag 2 juni 2005

Naar t zkh

Ik heb deze week eigenlijk verder niks gedaan. Gister was er in het zkh een feestje omdat het pedagogisch team 10 jaar bestond. En omdat ik daar toch heen ging, ben ik ook even bij me dokter langs gegaan, omdat het toch niet echt goed gaat. Nou dat feestje, ja ik vond er niet veel aan. Was ook voor kleine kinderen he. haha. Dikkertje dap, zat op de trap..........zoiets dus:D En maud kwam ook. t zeflde dus! Nou toen even naar de dokter. En we hebben maar besloten om morgen weer een opname te doen. Dan ga ik t weekend even aan de monitor-kant. Dus t hele weekend aan de monitor liggen aaaaaaah al dat gepiep! en dan even kijken of we een kuur doen, en de suikers worden ook even opnieuw ingesteld, want dat schommelt ook heel erg. Dus ik word weer s helemeel nagekeken geloof ik! Ik lig nu nog in bed, want ben de hele tijd zo moe ook. Inge komt dalijk mijn tas inpakken en dan ga ik vann8 nog even bij haar slapen en dan morgenvroeg mee naar de echo van Inge. En daarna brengt ze me dan naar t zkh. En ik heb daar geen internet, kan dus niet met dit programma mijn dagboek updaten. Maar ik zal als ik me maandag wat goed voel, kijken of ik ergens op een computer in t zkh een update kan zetten in mijn gastenboek. Dus voor update's kijk in mijn gastenboek. Als ik weer thuis ben zal ik het hier weer verder doen. Nou verveel je je, kom dan maar bij mij op bezoek. Ik heb t weekend geen telefoon denk ik. maar vanaf maandag wel. Wil je t nummer hebben sms me dan maar even. Groetjes Lisa!

Geen opmerkingen: