zondag 14 augustus 2005

Site gemist!

Haaaaaaaaaay! ohhhh heb me site gemist hahha! En internet en televisie! pfff.... maar ja ff bijkletsen nu. Me verslag van een super week fokkamp staat onder het kopje stichting fok! foto's komen allemaal nog. NA een week fok ben ik met me moeder en purcy nog een weekje naar de camping in groesbeek geweest. Was ook leuk, alleen ik ben geen camping mens. Hou dr niet van om snachts als t koud is helemaal nar de wc buiten moeten te lopen. en iedere ochtend met je was spullen is zo douche te douchen waar iedereen doucht. Bah! Maar het was wel leuk. Zijn naar africamuseum geweest. En naar de Apenheul, waar lieve dennis ook die dag was. Dus die heeft gezellig met ons mee gelopen hele dag. En daarna nog ff bij hem thuis wat drinken. Was gezellige dag hea dennis!:P Verder ja was t wel leuk daar, en was natuurlijk daar jarig. Hebben t met ze 3e gevierd met bossebollen en kaarsjes hahhaha! 's avonds kwamen steven, janou, inge, ted en niels naar de camping toe! Sander moest overwerken, was jammer maar ja. Gingen met ze alle uit eten. Daarna gingen hun weer naar huis en de volgende ochtend zijn Homme, Ted en zijn vader ons komen helpen met de caravan opruimen en de tent enzow. En toen lekker naar huis. 's avonds nog bij de ouders van ted barbeknoeien. Was alleen zo moe dat inge mij eerder naar huis heeft gebracht. En mij in bed gelegd, lekker voeding voor me heeft gemaakt enzow. Me tv en internet deed t niet, dus ben lekker vroeg gaan slapen. was ook wel nodig, want normaal word ik snachts altijd paar keer wakker en vanmorgen dus pas om 10 uur voor t eerst. pffff heerlijk! Toen lekker douchen en Steven bellen, want daar ging ik vandaag heen! Maar die lag nog te slapen, dus duurde ff voordat die kwam. Maar ja toen die dus kwam, met hem mee naar zin huis. En was me weer een autoritje hoor. pfff, 6 x om een rotonde heen rijden, keihard mee bleren met direct! stom doen hahha heb me weer rot gelachen. Toen bij hem wat dingen op de pc proberen. EN daarna eyo-toyen haha! en kaarten. pff druk he:P Savonds weer hier thuis fret eten, zelfs Sander kwam eten, voor me verjaardag nog he! Ow ja Janou ging met de auto en steven en ik met zo fiets met een motortje erop. ohh heb me rot gelachen, die kinderen p hun fietsjes gingen nog harder dan ons. hahahhahha egt lol!. Nou ja na het eten buiten ff kloten met ze alle met een bal. jaja kleine kinderen zijn wij he:P En nu lig ik heerlijk in bed. Ow ja heb nog nii verteld wat ik voor me verjaardag heb gekrgene he! Nou een I-pod!!!!!! egt heel gaaf! Mooi en handig ding hahha! Nou ja ik laat het hierbij, want ik moet dit nu nog online zetten en dat duurt ook nog wel ff en het is al 11 uur, dus wil zo gaan slapen. Morgen weer een stukje. Groetjesss kus

Geen opmerkingen: