donderdag 25 augustus 2005

Screening week 1

Jeeeeeeeeeej de eerste week zit erop hoor! Ben net lekker thuis, zijn bij Inge lasagna gaan eten! was echt heel lekker. Heb Niels nog ene gedeelte van de fles gegeven en hij ging echt heel lief naar me lachen. Echt schattig. Nou en nu ben ik lekker in bed gaan liggen en geniet ik van me internet, want ja een week geen internet is toch wel erg hoor. Heb dus net t hele rhaal in me screening gedeelte getypt he! pfff was veel werk maar ja, voor de trouwe lezers doe ik alles;) nou ja bijna alles he en ligt eraan wie t is:P hiii. Maar ja ik ben eigenlijk super moe, dus k vertel morgenaaf wel wat over die dag, want mam en ik gaan hele dag op Niels passen. Komt vast een leuk verhaal van. Slaap lkkr allemaal. en doe ze de groeten haha weet ook niet aan wie, maar vond ik leuk om te zeggen. Groetjusss!

Geen opmerkingen: