zaterdag 20 augustus 2005

overmorgen naar Utrecht

Shit zeg! ik heb nog nooit zo tegen slapen opgezeten! Ik wil gewoon niet gaan slapen, want dat betekend dat ik morgen, morgen al naar Utrecht moet! ja klinkt heel stom, maar pffff.....maar ja komt wel goed zeggen de ervaren getransplanteerde cfers dan. Dus dan geloof ik dat maar he! maar ja nu ff wat leuks. Oom Piet en oom Tjaard waren een nachtje hier komen logeren! Nou was echt weer gezellig en lachen hoor! hahha wat zijn die melig, hele tijd moppen! w8 ik ken een leuke......Komt een vrouw met een papagaai op dr schouder in de kroeg en die zegt tegen een man; als je raar wat er op me schouder zit mag je met me naar bed! Nou denkt die man, die is zooo lelijk dara wil k nii meee naar bed, dus hij zegt; Nou tis een olifant! zegt die vrouw.....die reken ik goed!!!!!!! hahhahha ik lag egt plat man! Jullie waarschijnlijk niet hea:P hahha lol! Maar ja heb vandaag heel de dag bij Inge gezeten! en net film gekeken met homme td inge en janou! Was gezellig. Alleen ik was om 11 uur al moe, dus was vroeg thuis. Ow ja k heb nog van die boxjes bij me ipod gekocht! echt heel gaaf! En ja verder ff denken wat k nog gedaan heb, niet zoveel eig. Shoarma gegeten bij Inge en Ted! En nu ben k thuis en helemaal hyper en lacherig en nog steeds zenuwachtig. Morgen ga k eesrt uitslapen, spullen inpakken en lang lang lang in bad, want dat zal wel niet kunnen in het zkh. alleen zo stomme douche natuurlijk:S Nu ga k nog even aan me site klungelen, wil een ander fotoboek maken. K maak morgen nog een berichtje en vanaf dan ga k het bij houden in het gastenboek! Groetjesss kuss Lisa

Geen opmerkingen: