woensdag 17 augustus 2005

Verjaardagskado

Yessss!!!!! K heb me verjaardags cadeau gekregen! Een rose i-pod mini! Mooi is die he!! Ben er echt heel blij mee! Maar ja ben vann8 tot 2 uur wakker gebleven, want k had dat ding om 9 uur gekocht, 10 uur thuis en toen moest die 4 uur opladen voordat k m kon gaan gebruiken! hahhha dus k w8en.....en om 2 uur was die opgeladen, maar toen was ik zooooo moe, dat k ben gaan slapen en er dus nog geen muziek op heb gezet. Dus dat heb ik vanmorgen gedaan. hahha. Ohh en ik werd vanmorgen wakker en het is lkkr weer hier, heb een truitje en een rok aangedaan zo warm. en toen belde inge of ik op niels wilde passen. DUs ik d8 ja hor is goed gaan we samen nog ff een uurtje slapen. Nou verkeerd gedacht. Hij moest ze fles, schone luier, andere kleren aan. hahha moest ik allemaal alleen doen, dus ben nu echt kapot. Had die ook nog die luier helemaal vol gepoept...baah wat is babypoep toch vies! Nog erger dan cfpoep gewoon hahhhha. Vanaaf ga ik lekker bij Inge en Ted logeren, zodat k morgenvroeg Niels in bad kan doen. Dus k ga dalijk ff me spullen pakken. Haha mam belde net, of ik haar w8woord van de pc van school weet. IS ze die vergeten! die moet ook geen vakantie hebben, is niet goed voor die leraren tegenwoordig;) hahha nee grapje! Ow ja nog 1 ding speciaal voor Bas! lieve lieve Bas...Ik ben toch echt bruiner dan jij! hahha Nou dit was t voor vandaag. K ga dr vandoor. En tot morgen maar weer:P

Geen opmerkingen: