zaterdag 27 augustus 2005

Sportdag! haha

Hallo!!!! Bohh ben egt net thuis en tis nu al 1 uur! Maar ja moest vanmorgen vroeg op want om 10 uur kwam Inge Purcy en mij ophalen, voor die sportdag op scouting! Die begon om 11 uur maar wij moesten daar eerder zijn, want inge moest de lunch al maken en zow. Dus eerst f met iedereen gezellig bijkletsen! Egt heel gezellig. (foto's komen nog) Waren wel leuke spellen, nou ja als je 10jaar bent zijn die leuk hahha! K heb eigenlijk een beetje de hele dag Niels bezig gehouden, want die wilde maar niet slapen. hahha er lopen buiten allemaal mensen te gillen en te lachen klinkt wel grappig! Maarja die dag duurde tot 5 uur, alleen waren ze om 3 uur al helemaal klaar met alle spellen. Dus hup met alle kinderen op naar het bos. Weet niet wat ze daar gedaan hebben, ben niet meegweest. Toen om 5 uur eindelijk naar huis. ff langs huis, en wat lag daar op de mat bij de deur! ME foto's van fokkamp!!!!!! dus morgen komen ze ALLEMAAL in me fotoboek!!!!!! wihaaaaaaaaaaaa! dus wel allemaal gaan kijken dan he! Nou toen moest Niels nog ff eten en toen konden we naare friture! En ik had super honger dus k bestel een friet en frikandel speciaal! Nou me ogen waren weer groter dan me maag hoor! 3 hapjes ofzow en ik zat vol! Nou toen zaten we dus bij Inge en er was dus niks helemaal niks op tv! Owwwww Purcy komt nu binnen lopen en ik moet van hem zeggen dat die op de sportdag met zijn groep wel nummer 1!! is geworden!!!!! applaus voor me broertje!!!!!!! Nou ja toen zijn we maar een dvd gaan huren; the pacifier! Nou toen we die afgekeken hadden, gingen we met ze alle buiten zitten en daar groot vuur stoken in de vuurkorf. ohh egt vet was dat hahhha! we wilden purcy nog brandmerken maar dat wilde die niet...gek he:P hahha geintje he mensen, voordat jullie de kinderbescherming gaan bellen ofzow hahhah lol! Nou k heb nu eigenlijk geen zin meer om wat te vertellen, want moet er morgen weer vroeg uit. k ga nu slapen, heb alleen stinkvoeten haha dus die ga k nu wassen. Truste allemaal!!!!!

Geen opmerkingen: