zondag 28 augustus 2005

Koffer ingepakt..

Pfffffffffff ik ben kapot! heb net me koffer weer ingepakt! pff dat is echt te zwaar gewoon! Maarja ben nu klar. Gaan zo nog ff met ze alle eten en dan rijden we al naar utrecht anders moeten we er morgen om 7 uur uit om op tijd daar te komen. Dus we zijn maar verstandig hahha. Maar ff denken hoor wat k gedaan heb vandaag; me oma kwam koffie drinken en Niels ff bekijken en voor de rest zijn we in Epe weer s ijs gaan eten. en toen ff langs harry en nu ben ik thuis. Kort verhaal vandaag denk ik. K heb ook helemaal geen tijd om hier wat te schrijven want ik had gezegd dat ik de foto's van fok nog online zou zetten, maar denk neit dat ik dat nog haal. ga t wel nog ff proberen. maar ga dr maar van uit van niet. maar dan doe ik het echt als ik vrijdag weer thuis ben. Ow ja donderdag bn ik eigenlijk al klaar, maar vijrdag is het afscheid van dr van de laag. Dus we blijven een dagje langer. is wel zo makkelijk he anders blijven we rijden. Dus ik ben vrijdag avond weer thuis. uhm....ff denken of k nog wat meot zeggen. Ow ja, me nummer is gewoon nog tzelfde in t zkh. En als je die niet weet, ben ik ook mobiel te bellen hoor. Weet me eigen nummer van t zkh ook ff zo niet. hahha lekker stom. maar uhm ik laat t hier bij want anders word t toch alleen maar onzin. Ben weer retenerveus, ik zit me hier toch keihard te typen dat wil je niet weten. Pffff blij als k klaar ben met die screening. Nou mensen ga me maar bellen de hele week, want dat ga k nodig hebben. hiii. Groetjesss Kus Een TE nerveuze ik.

Geen opmerkingen: