vrijdag 26 augustus 2005

Oppassen

Halloooo! vanmorgen om 10 uur kwam Inge Niels al brengen. Maar wij sliepen nog lekker. Dus heeft ze Niels bij me in bed gelegd, want hij sliep ook nog lekker! Egt heel leuk was dat. Na een tijdje werd die toch wakker en heb k m bij mam gelegd. hiii! Nou toen die goed wakker was, zijn we naar onder gegaan en heeft mam met m zitte kletsen haha jaja dr komt al heel wat aahtjes en oetjes uit hr! echt heel leuk. En toen was t tijd om in bad te gaan! Ik met Niels in bad. En toen lekker insmeren en aankleden. En weer bij mama liggen. Toen wilde ik zelf ook nog ff douchen, maar dat lukt dan toch niet. Best stom maar ja. Dan ben ik echt bekaf. Ben dus net nog lekker lang in bad geweest! Maar ja verder heeft die hier de hele dag gelegen enzo. En Inge kwam m halen, maar die bleef eerst nog ff eten. Verder heb ik niet veel gedaan eigenlijk. vond dit wel genoeg..pffff! Nu lig ik al heel de avond vanaf een uur of 8 in me bed te msnen en een nieuw fotoalbum gemaakt. hahha jaja alweer, maar nu een betere! kan meer in en is makkelijker bij te houden! Morgen heb ik een heeeele drukke dag! Sportdag op scouting. hahaha nee hoor ik ga niet meedoen, maar wel kijken! Heb dr wel zin in. Inge moet daar voor de lunch zorgen en ze neemt Niels mee. Dus als t een beetjooi weer is kan ik daar met Niels beetje rond gaan kijken bij alle activiteiten. Heb dr zin in! Weet niet of k morgen nog een verslagje maak, want ga daarna tot laat naar Inge en Ted. Anders doe ik t zondag! Nou dit was t wel weer. Groetjesss!

Geen opmerkingen: