zondag 21 augustus 2005

Eng

Tjah, morgen is t dan zover he! Maar ik was de hele dag heeeel erg zenuwachtig....Hele tijd om alles lachen, 2 min later t ineens niet meer leuk vinden. Heb ook de hele dag in me pyama gezeten. Nieuwe muziek op die i-pod gezet. Site beetje bijgewerkt, nieuw fotoboek gemaakt. Ben k wel trots op, is veel beter zo. Dus allemaal even gaan kijken he. Voor de rest heb ik me koffer ingepakt, weer veel te veel mee natuurlijk:P En verder heb ik lekker niks gedaan. Inge en Ted zijn nog komen eten. Frietjes he. En net ben ik lekker in bad gegaan. Met lekkere puma badschuim:P Had ik van Feliks en Roel gekregen nog voor me verjaardag;) Maar ja ff over die zenuwen he.....ik Was toch zo zenuwachtig, maar ineens zei iemand, Lies, die screening is t begin van iets moois! haha jaja die mooie woorden deden wonderen voor mij! Dus nu word ik wat rustiger:P Vind t wel nog spannend en wat eng hoor, maar anders nu. Maar ja genoeg kleffe woorden voor vandaag! Ik ga gewoon FF die screening doen. Ow ja, ik heb daar geen internet, maar ik zal proberen om het in het gastenboek beetje bij te houden als k toch een pc kan vinden. Kan ik die niet vinden, zal Inge het een beetje bij houden in me Gastenboek!!!!!!!! Maar ja, me adres van t zkh is: Heidelberglaan 100 3584CX Utrecht Het kamer nummer en afd komt nog on me gastenboek te staan. Verder ben ik te bereiken op me mobiel. En bezoek is hartstikke welkom hahha! Maar wel om me onderzoeken heen he....jaja ik heb nog wensen ook:P Zo dit was t, K ga lekker msn-en en vroeg slapen! Hele dikke knuf van Miii

Geen opmerkingen: