dinsdag 16 augustus 2005

slechte zin

AAAAAAH! ik heb zooo slechte zin! En ik weet wel waar het vandaan komt hoor. Ik heb maandag die screening en ik ben zoo zenuwachtig. Is echt niet normaal meer. Ene moment kan ik lachen en 2 min later of chagrijnig of janken! hahha jaja ik is heeeel zenuwachtig! Maar ja. heb vandaag de hele dag op de bank in me jogginbroek entshirt gezeten. En hele dag aan me site gewerkt. Is nu wat rustiger, niet die gekleurde achtergronden meer. En een nieuw kopje....Screening! daar staat me programma van de komende 2 weken. Maar ja ik ga ook nog me fotoboek opnieuw maken, jaja ik ben druk bezig hoor! Verder heb ik niet zoveel te vertellen. Ik neem me laptop mee naar utrecht en daar probeer ik ook alles bij te houden. wel weer in me gastenboek dan he. maar dat zet ik tegen die tijd nog wel ff op de beginpagina! Ik ga nu ff kijken hoe ik dat fotoboek ga maken. ik denk dat die er morgen wel opstaat. Nou de groeten dan maar.......

Geen opmerkingen: