vrijdag 30 mei 2008

18 dagen thuis geweest.......

Ja het is weer zover hoor. Ik heb in totaal 18 dagen van mijn huisje kunnen genieten, want ik lig sinds Woensdag WEER in het ziekenhuis. Afgelopen weekend ging het al niet goed. Ik ging Zondagavond bij me moeder thuis eten en ik wilde daar ook even in bad. Maar ik moest de trap op……Nou, ben blij dat ik thuis geen trappen meer heb. Maargoed, het weekend ging al niet goed. En Maandagochtend belde de maatschappelijk-werkster van Utrecht. Die belt gewoon soms om te vragen hoe het gaat. Dus ik had haar verteld dat het niet echt lekker ging. Benauwd, de ene na de andere hoestbui, suikers ontregeld en ik had het idee dat ik aan het afvallen was. Ik heb uiteindelijk Maastricht gebelt om te vragen wat k moest doen. Maar ja, omdat ik net een kuur gehad had natuurlijk wilde mijn dokter nog even tot Woensdag wachten. Dan moest ik toch op controle. Dus dat heb ik gedaan. Maar Woensdag ging het al helemaal niet meer. En dat hadden ze hier snel in de gaten. Mijn arts heeft daarom ook meteen de afdeling gebeld, en kon meteen naar boven komen. Daar gaan we weer…….een kuur. Ik heb ook even op de weegschaal gestaan. Ben in 2 weken tijd 4 kg afgevallen. Echt veel te veel dus! En afvallen is toch wel een slecht teken. Ik blijf nu minstens 2 weken hier voor die antibioticakuur. En vandaag of morgen gaan Utrecht en Maastricht eens overleggen wat we hiermee moeten doen. Want zo kan het ook niet. Lig nu ook al de halve dag aan die kapbeademing, dus dat wordt ook steeds meer. Dus maar even afwachten wat we gaan doen. Ik baal echt ontzettend! Net me eigen huisje en nu dit. En neeeeeee!!!! Dit komt niet omdat ik nu ineens alleen woon en teveel moet doen. Want ik doe helemaal niks. Alles wordt voor me gedaan. Dus! Dat moest ik even gezegd hebben, want dat krijg ik nu steeds als reactie. Maar daar ligt het dus niet aan. Die long is gewoon op!...........

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Liesjee... wat een kutbericht :(.
Sterkte meid.. Ik denk aan je!

X Lies

Bob zei

Wat een kloten bericht... Ik hoop echt voor je dat er liever vandaag nog dan morgen een longbeschikbaar komt! Kut donorsysteem in Nederland! Houd vol!
Bob

Anoniem zei

Pfff wat balen zeg!!! Hopelijk voel je je toch gauw wat beter en die kilootjes dr weer aan enzo! Sterkte!

Yehudith zei

Echt zwaar klote :S. Hopelijk gaat de antibiotica wel weer wat doen en voel je je snel weer wat beter en kom je weer aan.

xxx Judith

Anoniem zei

he meis!
Go for it he! Die long komt echt! en snel!
Ik las laatst dat pizzacouriers goed zijn om longen te leveren.... veel ongelukken enzo... dusssss ROEP IEDEREEN OP om veel pizza's te bestellen en vervolgens die courier van zn brommer af te rijden!
sterkte in t ziekenhuis :S
liefs Han

Anoniem zei

Lieve LIsa,
Sterkte en beterschap.
hoop dat de wijze geleerde heren doktoren snel met iets komen wat je gaat verlichten. Het mooiste als er een superlong voor je komt.
Want je moet weer van je eigen huisje kunnen gaan genieten.
Liefs,
Veronica

Anoniem zei

Pppssstttt Lisa,kom eens dichterbij het scherm....ik geef je een virtuele knuffel!!

Groetjes,xxxKitty (mama van....)vm

Anoniem zei

He lies!
Balen zeg, jeetje. Maar ik hoop dat je snel weer wat opknapt en dat je weer wat aankomt! Ik moest wel lachen trouwens om bob z'n bericht: idd klote donorsysteem hier! Heeeel veel succes en ik denk aan je! doeiii xxx Daphne

Tamara M. zei

Jeetje wat klote!!

Ik hoop echt dat die nieuwe long snel komt!!
liefs Tamara

Anoniem zei

Hee meid,
Wat een enorm Kutbericht. Vooral ook met die kapbeademing de halve dag! Echt super BALEN!!! Ik denk aan je en geef je via deze weg een dikke knuffel! Liefs Laura

Anoniem zei

Hoi Lisa,

Ik hoop zo voor je dat we snel kunnen lezen dat je veel veel veel meer dagen , jaren in je eigen huisje verblijft. En dat je alles zelf moet doen rammen lappen, strijken, poetsen, jakkie.
veel liefs Gertie

Anoniem zei

Heey Lies!
Wat klote joh! Net als de rest hier hoop ik dat dr snel een long voor je komt :)
Sterkte en we denken aan je!
X Joyca

Anoniem zei

Hoi Lisa,

hou je haaks daar! Je hebt wel een PCtje?
Dikke X-en en ik hoop dat je snel weer naar je eigenste huisje kan gaan!

Groeten fred

Alida zei

Kan alleen maar zeggen.... ja wat eigenlijk. Alles is al gezegd.
Ik denk aan je.

Liefs Alida

Anoniem zei

Jeetje dat is k*t, ja fuck wat ze zeggen over op je zelf wonen. Je hebt het gedaan en dat toont je kracht en doorzettings vermogen aan! En dat dan die K*t long gewoon op is, ja dat ligt niet aan je huisje, maar die klote CF!! Hey je ben dapper en sterk! Enne ik ga nu dan ook een pizza bestellen!!

Rock voor jou wijfie!!! Hvj XX Monique

Anoniem zei

Hé Lisa! Heel veel beterschap, hopelijk kun je snel weer naar je mooie huisje om van je B&W te genieten ;-P ... Liefs Sjoerd en Irène

Anoniem zei

Ha die Lisa,

Jeetje, wat een klote bericht... Kijk ik een weeek niet, Thuis nog steeds geen internet, geen telefoon, en geen tv. En dan terug op t werk lees ik dit.

Heelv eel sterkte gewenst, ik zal voor je duimen op snel hetstel van je gewicht. een zwembanje erbij ook nog als het kan.. hi hi.

Groetjes,

Maarten

Anoniem zei

Heel veel sterkte er mee...ik duim heel hard voor jou!! -gaat nu pizza's bestellen-

Houd moed en houd vol!
Succes!

Anoniem zei

Ha meis!

Bah zeg, balen dat je nu weer een kuur moet en dat het gewoon niet meer wil. Echt PIEMELIG! Als het kon had ik je zo een long van mij gegeven! Ware het niet dat ik 'm 'helaas' zelf nodig heb. Werkt jammergenoeg niet hetzelfde als bij nieren.

Nou meis zet 'm op he en hou je taai (wat een kut-woord-grap)!

rob zei

Hoi Lisa,

Deze blog geeft eens te meer aan dat je zo graag wilt, maar dar je afhankelijk bent van anderen om je leventje op poten te krijgen.

Ik hoop dat je uieindelijk een keer geholpen wordt,zodat je ook weer kunt genieten van het leven.

Groetjes en sterkte, Lisa,

Rob