zondag 4 mei 2008

HEERLIJK!

Ik werd net wakker. Had voor de verrassing weer een hypo! Maar goed, na die hypo even wakker worden en toen sprayen. En!!! De gordijnen open, normaa gaan die aan t eind van de middag pas open haha. Maar ik dacht, het is lekker weer! Dus hup! Wakker worden!

Mijn dokter kwam nog even langs en ik moest van hem vandaag echt even naar buiten. Zo'n lekker weer.

Ik ben dol op lekker weer. Krijg overal zin in! In mijn huisje, het schiet namelijk erg op nu. In mijn eigen tuin lekker zonne. bijna naar dirty dancing en cf-beachdance.

En!!!! Mijn ontzettend leuke jurkje aan kunnen die ik in December al gekocht heb.

1 opmerking:

Anoniem zei

Aaahh dat heb ik nou ook altijd van lekker weer! Jeeeej! En wat een super leuk jurkje!!
Succes nog daar he! En met je hypo's enzo :S Hopelijk kan je het gauw weer wat beter afstellen!
Fijne dag en geniet van het naar buiten gaan! xxx